tiistai 11. tammikuuta 2011

6 night in.. yes, you know what..

Moikkista moi!

Tää päivä on nyt vähän pirteämpi, vaikka kaikesta huolimatta oon kyllä tosi väsyny. Mut mä saan usein halun kirjottaa 21-02 välisenä aikana, ja kello on nyt 21.02, ei paha. Mun pelastus oli se että mä menin vasta ysiks kouluun, vaikka kai meillä olis kasilta alkanut, niin syytin huonoa informaatiota ja vetosin siihen tuttuun että kun muutkin tuli, ja tehosi ;) Ja olisinhan mä toki voinut olla pirteämpikin, ellei toi yks nelivuotias olisi huutanut uhmassaan puoleen yöhön asti. Mutta tässä sitä mennään, vaikka mun silmäpussit onkin jumalaista kauneutta..

Meillä oli tänään veistoa (tekninen työ(? vai tekstiili :D), mut ku veisto on helpompi sana) ja okei joo, onhan veisto kivaa kun tääkin tunti meni juoruillessa siellä, vaikka mun piti saada mun upee puuboxi valmiiksi tänään, mutta suunnitelma ei ihan onnistunutkaan. Mut silti mua ällöttää se puupöly mun mustissa vaatteissa ja silmissä ja nenässä, must tuntuu et mun koivuheinäeläin allergia vilkuttelee ivallisesti tässä vaiheessa.


Noo joka tapauksessa päästiin sit varttii vaille kolme, päätettiin sitten Mintun (yksi kaveripiirin kirkkaimpia tähtiä) kanssa kävästä kaupungilla ennen ku hipsitään harrastelemaan teatteria (my hobby) ja pianoa.. Mintun oli siis tarkoitus ostaa ihan perus ruutuvihko jotain sen pianoteoriaa varten. Suuntana oli Forumin tiimari joka olikin sitten mukavasti muuttanut tässä viikon aikana, ja tittidii kello käy, meille iskee oikosulku, ei saada päähän tiimareita tai muitakaan, osasyynä ehkä se et oltiin saatu just kauhee naurukohtaus ku lappuliisat oli laittamassa hiuksia niiden Forumin "that you want to do you a hairstyle"- naisten luona.. Joo näin jälkeenpäin ajateltuna meidän tiimarisekoilu ei ollut yhtään kummonen, mut miks meil on aina hauskaa? :D Käytiin sit mäkkärissä (apua, kävin eilenkin mäkkärissä typsyjen kanssa, minä, joka en koskaan käy siellä :S), vedettiin parin euron nuggetit ja pirtelöt ja painuttiin sitten menemään..

Teatterikerhos me tehdään siis Liisa Ihmemaassa.. Okei, niille jotka mut tuntee voi jo heti arvata että mä oon ofc herttakuningatar :P Pari syytä: saan olla tollai maailman nainen, saan HUUTAA, korkkarit jalkaan ja rooli on ylidramaattinen, just mua :D Koitan saada pyörtymisenkin mahdutettua tohon rooliin ;) Ja mä haluun valtikan jolla mä voin hakata lattiaa ja mun miestä päähän. Että HÄNET MESTATTAKOOON vaan.

Mun päivä ei siis ollu kovin yliaktiivinen tai muutenkaan ihmeellinen, mutta arjestahan se onni syntyy, eikö näin? :)

psst.. oon nyt käytelly niitä Annan vaatteita, ja ai että ne onkin ihania! Kyllä mua ehkä pikkasen harmittaa etten lähtenyt sille päivän asu- linjalle, mutta kyllä musta tuntuu että kiitän valintaani jälkikäteen :P

keeeeeep smiling! :)




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti