maanantai 10. tammikuuta 2011

I want...sleep?

Hejdå!

Yes, toinen sateinen tammikuun päivä, joo okei voin mä myöntää että mä kaipaan vähän valoa, mutta mä olin lopen kyllästynyt palelemaan, niin musta tää on ihan nice kompromissi ton eskimo aikakauden jälkeen. Ja kun mä pääsen kohta biitsille niin on tää nyt ihan ok, mä olin jo tuskastua noihin samoihin villapaitoihin..

Musta tuntuu että mä oon informoinu teitä aika vähän tän blogin sisällöstä, mutta rehellisesti sanottuna mä en ihan vielä tiedä sitä itsekään.

Ensinnäkin, mä olen aika kiinnostunut muodista, rakastan shoppailua ja mulle on tärkeää miltä näytän, kiinnitän mun tyyliin ja vaatteisiin tosi paljon huomiota, mutta ei tää musta silti ole niin kun muotiblogi. Mä en aio kuvata tänne joka päivä mun asuja, vaikka se mua vähän himottaiskin, mutta jotenkin.. se tuntuu niin suurtöiseltä jutulta, eikä mulla oo oikeen aikaa kuvailla vaatteita joka päivä. Sit toiseksi, mulla on suht paljon vaatteita, mutta ei kuitenkaan sen verran että mulla riittäis joka päiväks uusi asukokonaisuus. Ja kolmanneksi, musta tuntuu että valtaosa mun lukijoista on tuttuja, niin jotenkin musta tuntuu hölmöltä esitellä ja tuputtaa niille ruudun kautta mun kaikki vaatekokonaisuudet.. Mutta mä luulen että voisin kuvailla tänne jotain musta hyviä asukokonaisuuksia silloin tällöin, uusia löytöjä jne, katsotaan, ja sehän riippuu paljolti myös teistä, mistä teidän mielestä olis kiva lukea? :)


Toiseksi, lapset on kanssa lähellä mun sydäntä, mutta mä en aio löpöttää täällä pelkästään pikkupalleroista. Mä tulen kyllä mainitsemaan kaikkia hauskoja ja vähemmän hauskoja tapahtumia näiden vaahtosammuttimien kanssa, mutta mikään virallinen lapsiblogi tämä ei myöskään ole :)

Kolmanneksi, mä tykkään matkustaa, ja olenkin tullut matkustaneeksi ties minne euroopan maihin, tämä Thaimaa on eka kaukomatka nyt sitten. Mutta kuitenkin, ulkomailla käväsen kaksi tai kerran vuodessa, yleensä Portugalissa kun mummi asuu siellä, joten ei tämä sitten ihan matkablogiksikaan yllä..


.. joten musta tuntuu että lifestyle kuvaa tätä blogia ehkä parhaiten :) Pölpöttelen tänne mitä jänskää millonkin mun elämässä tapahtuu, kuvailen jonkin verran juttuja, ja kertoilen kaikkia juttuja joita pienen pääni sisällä funtsin. Katotaan mitä siitä seuraa :D

väliin vähän piristävää musiikkia ke$halta :)



Ainiin, ja bloginhan nimi on Murumania, se juontaa juurensa ehkä vähän pinttyneestä tavasta kutsua mun haneja muruiksi, etenkin tekstareiden välityksellä. Ehkei se ihan maniaa ole vielä, mutta kuitenkin :) Mua on kans pienenä kutsuttu muruksi, ja se on musta jotenkin ihana hellittely nimi. Että tällänen nimi sitten tällä blogilla :D
Ja joo, mä tiedän että tää ei ole paras mahdollinen hetki pistää blogi pystyyn kun lähden nyt pariksi viikoksi pois koneen ääreltä, mutta suosittelen liittymään lukijaksi niin saatte infoa kun tänne tulee taas uusia juttuja :)

Mulla on ollut jokseenkin rankka päivä tänään, eka koulupäivä kolmen viikon joululoman jälkeen, ja nuo viiden tunnin yöunet eivät nyt taanneet ihan sitä tavoiteltua pirteyttä, mutta hyvinhän tämä tästä, keep smiling, salkkarit palaa joulutauolta tänään, ja huippiskin tulee, don't worry, be happy :P

kuvat: weheartit.com

1 kommentti:

  1. sun blogis on tosi hyvä ja sul on kivoi juttui mitä kerrot!sun on pakko jatkaa tän tekemistä!oot muru!

    VastaaPoista