lauantai 8. tammikuuta 2011

Second Hand :)

Hejssan pitkästä aikaa! :)

Arvatkaas, kuka on ollut reipas tänään? Kello herätti mut neljän tunnin yöunilta siinä kuudelta, sitten minä reippaana tyttönä lähdin matkaan, ja vastoinkäymisistä huolimatta (jumalauta miks dösät ei voi tulla sillon ku pitäis, vaan eka aikasin niin että mä myöhästyn ja joudun venaa sen jonku kakskytäviis minsaa JA sit seuraava dösä tulee MYÖHÄSSÄ!) mä selvisin Helsingin Valtterin kirpparille bongailemaan Mungolifen Annaa ja sen ihania vaatteita.. Ryysä Annan pöydän ympärillä oli ihan järkky, pöytä meinas kaatuu moneen otteeseen, ja mun vähäsetkin vatsa- ja käsilihakset oli koetuksella siinä taistossa. Säkillinen vaatteita kuiteski mukaan kertyi, osittain Annan (taino olihan siinä Laurankin, mut leikitään et ne kaikki oli Annan), osittain muistakin pöydistä. Mullahan on viikon päästä lähtö sinne Thaimaahan, niin mulla ei sillai olis varaa ostella mitään.. mut reilu 20 euroo hei!

Tähän ihastuin heti kun tämän näin, seilor tyylinen sinivalkoinen mekko tossa edessä tommonen kiva kaulus ja takana tommonen iihana korsettimainen juttu ♥ Gina Tricot, koko S ja olisko ollu 4 euroo..?



Tää oli tämmönen ihana lödö paita, edessä pieni tasku ja tommoset napit, takaa tollanen painijanselkä juttu :D Bersheka, koko M (Laura sano että Espanjasta, jolloin koot ei täsmää näiden pohjoismaisten kanssa). Kaks euroo?

Sinivalkonen iso t-paita, aika iso mulle mut tollai lööba paita :D En tiedä mistä peräisin, pari euroa tämäkin. Ja siis Annalta ;)Gina Tricotin tää ihan perus vaaleenpunanen toppi, kokoo XS, mut näille on aina tilaa! Euronko tais olla..?


Annan vanha ihana leopardi toppi, H&M ja kokoo 34 :) Parisen euroa tämäkin..Tämmönen jännä ruskean sävynen toppi, painijan selkämys. Toi mielenkiintonen juttu tos olkaimessa on leopardikuvionen rusetti :) Bershka, M, pari euroa, Annan pöydästä :P


Tätä ostosta mä en ihan tajuu vieläkään.. Tää on siis vaalee, sellast sileetä kangasta oleva pussihelmainen, olkaimeton mekko, jossa musta "kuminauha vyö". Toi rintamus nyt vähän roikkuu tos kuvassa, mut so what. Tää on siis Annan, mut hintalaput vielä tallella ja kaikkee. Gina Tricot, koko S, 7 euroa.
Tää oli ihana, tämmönen pitkä t-paita jossa tollanen ihana kuva, ja noi hihatkin on tollaset ihanat rypytetyt :)) H&M luulisin, kokoa en tiedä, varmaan S, 4 euroa.

Tää oli kans ihana! Tommosta lumileopardi kuosia sekotettuna tollaseen toiseen ihanaan kuosiin jonka nimeä en tiedä:D sit viel tommonen pehmee jos roikkuu hapsuja ja killuttimia ♥ En tiedä mistä peräsin, parisen euroa maksoi. Ja tää oli siis huivi.
Toi koru oli kans Annan. Sit mä vähän juttelin sille tän korun oston yhteydessä :) Ja mun kädet osu sen käteen. Ainiin ja mä koskin sen Australialaisen poikaystävänkin käteen :D ♥ Mut niin asiaan, toi on siis tommonen musta korkokenkä koru, jossa on strasseja (siis timantteja, en mä ees tiedä mikä strassi on :D).. 2 egee..Heti aluks, ei noi oikeest ollu noin rähjäset tai likaset, kuva vääristää! Mut siis tollasii kenkii oon aina halunnu, ja nyt ne oli tossa, Annan vanhat, parin euron.. Mä päätin toimia! :D Koko 39, alkuperää en tiedä.
No noi olikin aika rikki.. Mut silti ihanat! tollaset ruskeet ihanat.. sandaalit? Emmä tiedä noiden oikeeta nimee, no tollaset ateenalais kengät :D Euron..

Juu, siinä ne taiskin sit olla.. Mut kyllähän siinä olikin! Mun päässä ja parin tunnin mittasissa päiväunissa pyöri vaan Annan naama, huhhuh, olen kyllä onnellinen! :) Anna vaikutti just niin ihanalta ihmiseltä jota aattelinkin sen olevan :) Ja nyt kun se lähtee parin päivän päästä Australiaan vuodeksi, niin oli tää aikamoinen mahdollisuus nähdä se. Jes, hyvä päivä!

Mikä ostos oli teidän lemppari? :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti