sunnuntai 9. tammikuuta 2011

Thaimaa ♥

Ciao!

Juu mä tiedän että mun pitäis olla nukkumassa, ja että mun äiti räjähtää ihan just ja kaikkee, mut silti mun tekee mieli olla nyt just tässä löpöttelemässä teille kaikkee kivaa.

Ensinnäkin, mikä toi vesisade on?! Ookkei, täytyy myöntää et mä olin korviani myötä täynnä tota pakkasilmaa, ja ainoo mahis sen loppumiseen on lämpöasteet+vesisade, mut silti! Mut tadaa, enää..mm..8(!)yötä, 5 koulu päivää ni meikämamma lähtee Thaimaahan! Juu, lähden siis isäni ja hänen naisystävänsä kanssa Thaimaan paratiisisaarille ♥Toi on siis saari nimeltään Koh Mook, sinne ollaan siis menossa :) Kuva on ihan vaan googlesta, kattokaa lisää jos haluutte :) Ohjelmassa snorklausta ja rusketuksen hankkimista, kera hyvän thaikkuruoan ♥

Meidän asuinpaikka näyttänee siis tuolta :P

Juu, sitten matkan puolivälissä me soutelemme (käytännössä makamme ja otamme aurinkoa) pitkähäntäveneen kyydissä, toiselle saarelle majoittumaan..

.. joka näyttää suunnilleen tältä. Auringon lasku kuulemma parasta aikaa, sittenhän se nähdään :) Taustalla näkyvät veneet ovat siis niitä äsken mainittuja pitkähäntä veneitä :)
Saari on siis nimeltään Koh Lipe :)

En löytänyt majapaikastamme kunnon kuvia, mutta tällänen pitäisi olla, muistaakseni siellä oli uima-allas ja terassi, sittenpähän nähdään!

Että sellasta. Ja tästä matkastahan johtuen mä olen blogilomalla kaksi viikkoa (17.1-1.2). Mutta sillon sitten laittelen kuvia matkan jälkeen ja näin, mutta nyt, öitä! ♥

1 kommentti:

  1. tää sun blogi on ihan mahtava! oot tosi hyvä kirjottaa ja sul on hauskoi sanavalintoi

    VastaaPoista