keskiviikko 9. helmikuuta 2011

Päivä viidellä eurolla :D

Hey!

Tänään oli taas jälleen tällänen perus päivä, -siis omg mä oon olluki koulussa kauan!-, mutta se ei tarkoita sitä että olisi ollut TYLSÄÄ, ehei! Yleensä meillä on perjantai se the hysteerinen päivä, mutta kas, nyt meillä onkin joka viikon päivä täynnä hysteriaa..?
Päivän top 3 hauskaa asiaa tänään:
1. Lensin päin bussin penkkiä kun tuli äkkijarrutus

2. T-T ope käski hengittämään paperipussiin
3. Tanssittiin Sademurun kanssa matotanssia vessassa
HAUSKAA, ei ehkä susta, mutta pää asia että mäkin hymyilen joskus, usein, aina?

Loboutin_large


Hejpådig, lauantaina olis niinku siskopuolen häät.. Mulla on aika monta asuvalintaa, mutta miks ne lähes kaikki on leopardikuosia? Mua alkaa kohta oksettaa kun sitä kuosia on mulla kaikkialla, mutta siis ♥
Ja hiuksetkin vois kihartaa..? Joo. Ja mitäs? Kengät, siis voi ei kengät! Kiilakorko avokkaat, mustat saapikkaat tai hmm? Ja alaosa? Mustat pillit, sukkahousut vai wetlook leggarit? Heiii tää ei oo nyt mitenkään jees.. Ja pakata pitäis.. omg huomenna! Mut ehkäpä Minttumuru tulee auttamaan? :D

Anteeks ihmiset jos teitä ei kiinnosta mun löpinät tippaakaan, mutta kertokaa mulle mikä teitä kiinnostaa, niin teidänkin elämä vois olla helpompaa? :)

Ostin muuten taas kengät. Spiritstoresta. Se kauppa, jossa mulla on välikoko. Villasukkakoko. Fuck. Mut 15 euroo hei! Ja ostin kans leopardimekon :D mut 5 egee, siis 5! Mulle alkaa Spiritstoren kenkä valikoima käymään jo aika tutuksi, on sieltä hyllyiltä aika monet kengät tullut nappailtua..

Onks muuten 40 euroo paljon laukusta vai ei? Musta se on MUTTA ku haluun uuden
skoleväskan.. Micmacissa olis kiva, leopardikuosiikin löytyis, mut ehk voisin rajottaa :P

Tumblr_lgcyxpzb5k1qfoqp6o1_250_large

Tein kans SEEPRA kuosi kynnet, ei kyl tullu kovin kauniit, äiti oli sillai öö, mut kyllä muut kehui, mut nuoriso mielipide on parempi kuin varhaismummo mielipide :)

Nyt, öitä, mulla on univelkaa LIIKAA, pitää kuittailla niitäkin joskus.. Ylihuomenna mä pääsen JUNAAN! :) Joo hei.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti