lauantai 26. maaliskuuta 2011

Banjolla päähän.

Morjesta moi!

Nonnih, valoa tunnelin päässä. Not. No oikeestaan mulla on just nyt aika jees fiilis, mutta jos aletaan miettimään näitä tosiasioita niin mun mieliala dalsaa tonne nollan alapuolelle kohtaan fuck.

No jos mä vähän purkautuisin.

femmecity.

Koulu.. Meidän on siis pitänyt tehdä välipäätöstyö. Se tarkottaa teoriassa sitä, että oppilas tekee itse jonkun työn, kuten vaatteen, puutyön, kirjoitelman, valokuva teoksen, piirtää, aihe on vapaa! Käytännössä helvetillisen stressaavaa, aika vähenee, inspiraatio katoaa, kivaa. Not.
Päätin sitten tehdä lasten hoitoa käsittelevän kirjasen, niitä ohjeita on täällä bloginkin puolella näkynyt, voin pistää lisää jos kysyntää löytyy. Tän työn pitäis olla valmis torstaina, mulla pitäis olla jotain kivoja kuvia, mutta musta tuntuu että sinne ei nyt tule kivoja kuvia, sori.



she's got you high ▲


Sää.. Mä haluan sen kevään, oikeesti. Mä masennun joka kerta kun tota lunta sataa jostain, liukastun ulkona, mulla on kylmä, ulkona on jokseenkin pimeetä ja näin. Se on super kiva että mä huomaan että parempaan päin ollaan menossa, mutta pienikin takapakki niin mä olen aina ihan maassa. Mä vaan rakastan kesää, ei sille mitään voi.

friendship | Tumblr

Ystävyys.. Välillä tuntuu, että ystävyys on kuin korttitalo. Kun mä yritän helvetti pitää mun korttitaloa pystyssä liimalla ja teipillä, puhaltaa niin että kaikki pysyis pystyssä, niin ei, aina jostain romahtaa jotain ja sitä pitää alkaa korjailemaan. Välillä kaatuu koko rakennelma ja siinä sitä sitten ollaan. Mä en ymmärrä ihmisiä. Jos ollaan ystäviä, niin silloin ei pitäis haluta mitään pahaa toiselle, vaan olla ystävä. Mut se ei sit taida olla kovin helppoa., tai sit mä vaan olen hirveä ihminen.

love by ~laurapora on deviantART


Minä.. Musta vaan välillä tuntuu ettei kukaan ymmärrä mua oikeasti. Tai sitä että mäkin olen ihminen ja mullakin on oikeus mokata asioita. Minäkään en ole täydellinen, mutta ei ole kukaan muukaan. Musta ei ole pakko tykätä, se on ihan ok. Mut silti, musta olis mukavaa että mua arvostettais jossain määrin. Mä en ole jumalaisen kaunis, enkä jumalainen muutenkaan, mutta ei mun tarvii ollakaan. Mä olen hyvä ihminen, jos se ei riitä ni voi voi, lähe vetää.


Google Image Result for http://26.media.tumblr.com/tumblr_lglnfzfuTr1qaamxvo1_5


Anteeks, mä en ihan nyt taaskaan tajuu mitä mä tulin tänne valittamaan :D Tää vaan on terapeuttista kirjoittaa asioita tänne, vaikka se ei ehkä reilua olekaan vuodattaa tätä teille, sillä päinvastoin murmelit, te olette ihania kun lueskelette tätä blogia ♥ Kiitos siitä!

Mitäs teidän lauantaihin kuuluu? :)


ps. Ja sit nää tutut, tää oli nyt tämmönen angsti avautuminen lauantain ja kipeenä hengailun kunniaksi, ei, en ole menossa tekemään itsaria, jotenka puhelinta ei tarvitse edes etsiä, saatika että tästä lähtisi nyt paniikki puhelu äidille. Nou hätä, iloista viikonloppua.

2 kommenttia:

  1. Voi sinua, honey boney! Me autamme sinua vaikeissakin tilanteissa. Olet kaunis ja muutenkin ihana ihminen! Joten älä huoli. Maanantaina uus päivä jolloin me ( minä ja sade + muut ihanat ihmiset) kuuntelemme murheitasi ja parannamme ihmis suhteita. OLET IHANA IHMINEN! Kiitos kun olet olemassa! Terkuin: murusesi ja sen sisko <3

    VastaaPoista
  2. Voi kulta! Kiitos teille, ilman teidän kuuntelevia korvianne ja ihania ajatuksianne en olisi tässä :) Juu, maanantaina uusi päivä, silloin tämä maailmakin näyttää paremmalta. Sinäkin olet ihana ihminen, rakas ♥ Kiitos teille, hiipparoin makuuhuoneen puolelle nukkumaan ja toivon, että huominen päivä olisi valoisampi. Olette murusia!

    VastaaPoista