maanantai 21. maaliskuuta 2011

Hehkutusta!

Heipsan!

Voi vitsi mä oon ylpeä! Mun koe numerot on parantanut huimasti näinä viikkoina, mene ja tiedä miksi. Ehkä tää todellisuus siitä että tavallaan jokainen koulupäivä on osallisena mun tulevaisuuteen -ymmärrys vaikuttaa. Mun ruotsin sanakokeet on kaikki ollu jotain nelosia, oikeesti mun elämän huonoimmat numerot on ollu aina just ruotsin sanakokeista. Ja katso, ysi tuli!
Enkusta tuli kanssa ysi, kielioppi kokeesta seiska. TT koetta vielä venailen, siitä pitäis tulla kans aika kiva numero :) Oaah olen very happy!


Tänään oli sit liikassa uintia ja woah ylitin itseni siinäkin suhteessa. Meillä oli uinti cooper (ei salee kirjoteta noin mut ei se mitään:D), 20 minuuttia uitiin, eli aika pitkä aika, ei se 12 minuuttia johon oltiin varauduttu.. Nooo mä sitten lähden uimaan, jopa sitten sillä sammakkouinti tekniikalla niin että yritin mennä pinnan allekin puhaltelemaan ulos :D Hyvinhän se onnistu, 380 metriä tais sit olla tää saldo. Jeah! Ja biksutkin pysyi suht hyvin päällä :P


Ogaaacpz2komzfa_bhuxoenezsxtpjkv4jqg40uyad77qzmyllp7b2ofkmhy5rjvqqvjrardqz-vq5obw9gvhegduccam1t1ubznfea7odwfuob8xnh7fkdgpcs7_large

Tässä vähän koottuja Minttumurun kanssa:
1.
M: Voi hyvää päivää missä se enkun kirja on?
R: Hihii en tiiä hahaa :D
PUNG * minttu pamauttaa epähuomiossa Rosaa pulpetin kannella päähän *
2.
Minttu oli kirjoittanut kokeeseensa:
Rakas: Honey Boney :D
3.
*puhelin soi*
R: Moii!
M: ööh moi..
* hetki kuluu *
R: huhuu?
M: eiku.. mun piti soittaa äidille :D


Meillä onkin sitten nämä nappulat aika kipeitä, tai lähinnä Roope, on se taudeista rakkain eli vatsatauti ♥ Olis kyllä kiva olla terveenä, taas kivoja juttuja suunnitteilla tälle viikolla, kaikista parasta se, että huomenna täällä olis joku reilu kymmenen astetta lämmintä! Perus mielentila on nyt peukun puolella, toistaseksi ainakin :) Vois yrittää mennä aikasemmin nukkumaan, mut kattoo nyt. Häippäsen tästä nyt koulu juttujen pariin, palaillaan!


love needs times...

Mites teidän maanantai? :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti