maanantai 28. maaliskuuta 2011

Kuolin tänään taas moneen kertaan.

No terve.

Perus maanantai jälleen, suhteellisen kakka fiilis. Vois nyt vaik morjestaa tolle säälle.. Lunta jonka alla jäätä, thanks heaven, en kaatunu tänään kertaakaan vaikka pistinki tollaset liukkauden kingi kengät jalkaan tänään. Meillä oli liikassa korista, joka olikin ihan jees, kerranki tunti jollon mulla oli ihan kivaa. No, siihen se lysti sitten loppu. Mulla oli täs kaks esitelmää joita piti tehä, mut tsädääm tulostin meni rikki. En voi tulostaa. Angstasin pöydän alla hetken, otin lasin Simaa (Simaa! Kevät! Vappu!) ja soitin sit Minttumurmelille joka lupas tulostaa ja muistaa tuoda ne kouluunki vielä. Tack.

Chances Are

Mä oon jotenki super väsynyt koko päivän, varmaan johtuen tosta kellojen siirto rumbasta. Hei joo teitä saletisti natsaa kiinnostaa jorinat perus lööbailusta, mutta beibit kertokaa mitä haluaisitte kuulla :) Saamanne pitää sitten..

Sunnuntaina oli palkkapäivä, jotenka mullakin on vähän jotain mitä törsää, vaikka tota rahaa nyt sit meneeki niihin kässäkankaisiin ja bussilippuihin yms.. Huoh. Hei meillä oli koulussa kerranki hyvää ruokaa! Positiivistakin tähän päivään.

Anteeksi, mä tiedän ettei viime päivien postatukset ole siitä parhaimmasta päästä, mutta kyllä tämä tästä oikenee :)

If i had to choose between loving… on DailyBooth

Ja niitä toivomuksia saa esittää! ♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti