keskiviikko 30. maaliskuuta 2011

Loppuviikko ripsarin voimalla

Hejssan!

Mikä päivä jälleen, kuolenko ehkä tällä viikolla? Kävin shoppalemassa ihan oikeita asioita, kuten jotain kansio juttuja ja kangasta huppariin.. Hommasin siis tollasen seilor kuosi kankaan, siitä teen sit sellasen kivan paita asian :D

Huomenna meen äitipuolen kanssa make up storen VIP partyihin :)) Se on toimittaja ammatiltaan, niin päästään sinne vähän turhailemaan :P Katotaan, sieltä tulee ilmeisesti joku lahjakassi mukaan, wohaa! :D Ilmeisesti siellä on joku meikkailujuttukin, kivaa kun joku ammattilainen meikkaa ja antaa vinkkejä :)

♡Oh Wow Lovely♡

Perjaintaina meen Sade och Minttumurusen kanssa Tyttöjen talon discoon.. Sielläkin on joku meikkailujuttu :D Ja sit vähän niinku bailamooss.. Mut ei poikia, ihan jees sillai ku tollasia tyttöjen kesken- bileitä ei paljoa ole.. Siitä sitten Minttumurulle yöks ja muuta mukavaa.. Että ihan kiva loppuviikko tulossa, vaikka noi jotku pajut herättää mun talviunessa olevan heinänuhan.

Jengi on kyselly noista mun omakuvista... Täytyy sanoa että mä en ite pidä itteäni oikeen kuvauksellisena. Mun ulkonäössä on jotain piirteitä joista en tykkää, ja filmille tallentuu aina joku aasin ilme. On mulla kyllä facebookissa ittestäni joitain kuvia, niin kyllä mä voisin sieltä jotain nappailla, jos te välttämättä haluatte tapittaa kuvaa mun pärstästä. Tehään vaikka niin että kymmenennen lukijan kunniaksi laitan kuvan itsestäni ;)
Don't get me wrong, musta on siis kiva että te annatte palautetta, okei, jos haluutte kuvaa ni se on ok, asiat järjestyy, haluan että teillä on kivaa :) Ootte ihania kun jaksatte lukea mun sepustuksia!

Olisiko muita toiveita? :)

3 kommenttia:

  1. suloinen blogi, mutta isommat kuvat olis kivempia ainakin mun mielestä :)

    VastaaPoista
  2. Mäki haluan mustaa huulipunaa! ^ Joo isommat kuvat vois toimia :)
    http://shoegasmm.blogspot.com/

    VastaaPoista
  3. ALFIE

    Kiitos, joo pistän isompaa kuvaa kehiin :)

    NANNA

    Olis kyllä aika rock! :)
    Käyn kurkkimassa ♥

    VastaaPoista