lauantai 19. maaliskuuta 2011

Letti poikki!



Ciao!

Mä olen ollut luova tänään :) Olin tuolla Sinellin korukahvilassa, Monamuru järkkäsi synttärit siellä. Oli kyllä jeba, sai taas keskittyä sit vain ja ainoastaan siihen näpräämiseen ja toki lörpöttelyyn :) Kyllä mä kävin kanssa vähän kuolaamassa noiden kangasmaalien perään.. ♥ Haaveina olis tehä kaikkea kivaa tekstiä paitoihin, muutenkin ajattelin vähän pistää vaatteita uuteen uskoon.. Kuvia luvassa! :D

В Контакте | Фотографии

Sit vähän asiaa muruset. En sano tätä millään pahalla tai mitään, puhun vaan tosiasioista. Niin, tiedostan kyllä sen, että tän blogin anti saattaapi olla jokseenkin tylsä. Mulla olis kyllä paloa moniin muihinkin asioihin, kuvailisin vaikka mitä ja tekisin hommaa yms, mun luonne on sellanen että haluan tavallaan miellyttää ihmisiä, mutta mä en viittis järkää mitään hirveitä kuvaus operation juttuja tyhjälle katsojakunnalle. Mä en kirjoita tätä blogia suosion takia, tää on mulle itsellenikin terapeuttista, mutta tää blogin taso muuttuisi kyllä siinä suhteessa, jos tätä raapustusta joku seuraisi :) Mä esimerkiksi kirjoitan tänne arkisia asioita vähän itteni takia, tasailen paineita, päästelen höyryjä. Mutta jos kuvaisin tänne itteäni, huonettani, vaatteitani, sitä tekisin lukijoita varten. Kyllä mä tiedän miltä mä näytän, miltä mun huone näyttää, haluaisin näyttää sitä myös teille :) Murut, ilmottakaa itsestänne! ♥

Untitled

Asiasta toiseen, mun kahdeksan vuotias pikkuveljeni on nyt tullut siihen kohtaan elämässään, minkä kaikki on tiennyt joskus koittavan, ja se on sydäntä riipaisevaa mutta veljeni oma päätös. Se haluaa leikata koko elinikänsä takapuoleen asti olevan tukkansa lyhyeksi. Voi apua. Kai Roopea vähän pilkataankin tukkansa vuoksi, mutta silti! Ja tyylikysymys, lätsä on coolimpi lyhyellä tukalla, en sit tiiä. Voi miten haikeaa, tässähän ihan herkistyy! :D


stadium


Mun piti tarinoida tänne vaikka mitä, mutta ehkä tämä tarinointi oli tässä tämän päivän osalta :)
Näkyillään murut!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti