torstai 10. maaliskuuta 2011

Paremminkin vois mennä.

Terse.

Taas liian pitkä aika viime postatuksesta, paljon tapahtunut.. Oltiin esimerkiksi liikuntapäivänä viime keskiviikkona (joo, viikko sitten :D), koulun kanssa Himoksella laskettelemassa.. Oli kyllä kivaa, vaikka jalat oli kipeenä pitkään ja VÄSYTTI, mutta meidän koulu on täynnä kivaa porukkaa, joten tuli hyvä fiilis :)

Adrenia [uh-dre-nuh!] ;]

Perjantaina sit oltiin Sade- ja Minttumurun kanssa Pasilan Kappelin yökahvilassa.. Meillä on siis tosiaan tämä ripari vuosi käynnissä, joten pitää olla activity kirkkorintamalla.. Oli kyllä oikeesti kivaa! Siellä oli semmonen hartaus hetki, juteltiin kaikista meitä askarrusttavista asioista, kuten kuolemasta. Mulle tuli parhaan mahdolliseen aikaan, kun olin just pari tuntia ennen sitä saanu kuulla että yks tuttu, isäni perheelle läheinen ihminen oli kuollut onnettomuudessa. Alkuviikosta taas mun isosetä kuoli, jotenka fiilikset ei ole olleet kovinkaan hyvät. Musta tuntuu että muutenkin mun ihmissuhde kuviot on vähän sekasin. Tuntuu etten mä kelpaa kellekään tai sitte mussa on jotain vikaa.

///


On tässä positiivisiakin asioita ollut, varattiin sunnuntaina Sademurun kanssa liput Portugaliin kahdeksi viikoksi, 19. kesäkuuta :--) 3 KK, 0 VKO, 6 PVÄ!

Mun mielialat nyt hyppii kokoajan ees taas, johtuen ehkä siitä että on ollut näitä menetyksiä tässä. Tämänkin päivän sisällä on ollut kaikenlaista mielialaa, itkukaan ei oo ollut kaukana. Uinti ei ollut kivaa, tajusin sen että oon oikeesti tosi huono uimaan. Olin ihan innoissaan ku Thaimaassa opin sen sammakkouinti rytmi jutun ja meni aika easysti, mut sit mun onni murskattiin ku kato en osaa sitä pää veden alle systeemiä. Sit sen jälkeen hirveessä nälässä ja nassu morsolukemilla sitten vielä kouluun ruotsin tunnille. ANGST. Onneks päivää piristi se että löysin äipän kenkävarastosta parit löydöt ja pääsin vähän purkamaan sille tässä siivouksen ohella mun murheita. I ♥ you mum :)

C'était salement romantique♡


Ja hei, kattokaa ulos! Kevät! Jos löytyis vaikka se siivousinto/my love/hyvä fiilis ni kyllä se tästä, murmelit!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti