tiistai 22. maaliskuuta 2011

Tohtori tolosen terveystuotteet ♫

Hej!

Whoaa, kiva viikko olis taas tiedossa! Ja voitte kuvitella miten mä kierin täällä lattioilla sormet amen asennossa siitä, etten tosiaankaan haluis nyt olla kipeänä.. Ensi yö on jännittävä, kattoo nyt, lentääkö laatta :/ NO EI SE LENNÄ!

Jack Mason.

Tänään oli sitte noi teatteriharkat, oli kyllä jees. Tehään Liisa Ihmemaassa, mä olen ylläripylläri Herttakuningatar. Mä hakeudun aina rooleihin joissa saa HUUTAA, olla temperamenttinen ja vielä useimmiten nainen. Syksyllä koulun näytelmässä olin sit naispääosa, hiljanen hissukka, ei ollu niinkään kiva :D Musta tehään semmonen ampiaisvartalowoman. Mun kuppikoko on niinku kottikärry ja takapuoli viis tyynyy. Mä oon oikeesti tosi luiseva ja melkosen kurviton, ni tollanen rooli on kyllä ihan kivaa vaihtelua :)

Juu, huomenna olis sitte tarkoituksena mennä tuotatuota leffaan äippäpuolen kanssa (eli isukin naisystävä), tai en mä edes tiedä mennäänkö leffaan, pääasia että saadaan olla yhdessä :--)
Torstaina mun lempparimurujen kanssa Idolsia kattomaan ♥ Hennariikka go, Ilpo go, Fatima go, Ali go, Lotta go.. Joo en osaa sanoo yhtä hyvää, ongelmia on mulla, lallalaa.
Perjantaina mmm on tämmösiä ripari juttuja, hartaushetki&yökahvila.. On oikeesti ihan kivaa!
Ja lauantaina sit kummitäti ja Minttumuru (yöksi) tulee meille, sit Ottomurukin maybe (joo, sekin on muru! :D)

Jack Mason.

Joo, tiedän ettette varmaan tykkäile mun omista löpinöistä, mutta pahoittelen, olen ollut super hyper väsynyt, joten ajatukset kulkee " tohtori tolosen terveystuotteet "- rataa. Älä edes kysy.

Juu (huomatkaa hei kappaleiden alotukset tässä postatuksessa, joo, juu, joo :D) pitäis mennä nyt pesemään tää metrin pitkä fleda, jotenka heitän teille morjestat ja yritän nukkuu jokseenkin paremmin ens yönä :D

ps. Kiitos kaikille muruille jotka ootte liittyny lukijoiksi :) Ja hei, aina saa ehdotella kaikkia postatusideoita :))

4 kommenttia:

  1. Kiva blogi!
    http://kaksinkarkuteilla.blogspot.com/

    VastaaPoista
  2. Kiitosta! =)
    Käyn kurkkimassa :)

    VastaaPoista
  3. Sulla on tosi herttainen blogi! :) Tyksin tästä tosi paljon.

    ps. voit käydä kurkkaamassa mun blogia
    http://linkinlayra.blogspot.com/
    :)

    VastaaPoista
  4. Hei kiitos! :)) Kiva, että tykkäilet :)

    Käyn tsekkaamassa!

    VastaaPoista