torstai 24. maaliskuuta 2011

Voihan kakkapökäle.

Terse.

Noni, miten kävi? Olen kipeä, kappas vaan. Enpä ollut koulussa eilenkään, jotenka suunnitelmat sit vähän niinku meni vituiks. Anteeks, en ole niinkään kiroilijatyyppiä, mut nyt vaan vähän harmittaa. Tänään pitäis kammeta noiden murmeleiden kanssa Idolsia katteleen, et jos sieltä telkkarista alkaa kuulua sellasia yrjö ääniä ni se olen sitten minä.

Mun olis pitäny ostaa kankaita kässätuntia varten, mutta mutta tää sairastelu nyt esti senkin. Kysäsin meidän kässäopelta et " hei, oliskohan siellä Eurokankaassa jotakin eläinkuosi kankaita?"
" Juu, oli siellä lastenlaareissa paljonkin, sellasta jossa oli jotain elefantteja ja possuja "
" Tarkotin kyllä niinku leopardi- tai seeprakuosia.. "
Eläkeikä paistaa ja järki haparoituu.

girl | Tumblr

Hertsileijaa mun niska on niin jumissa. Nyt olis kiva jos joku sellanen thaimaalainen Ludelico tulis ja ruksauttais mun niskan sellaseen asentoon etten kuitenkaan halvaantuis. No, eiköhän tämä tästä..

Mut nyt vois mennä kokeilemaan syömistä, söin viimeksi... tiistaina..? Ei se mitään, kyllä tämä tästä, I hope so.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti