sunnuntai 24. huhtikuuta 2011

Aamuista mutustelua

Huomenia, hillerit!

Mun oli tarkoitus kuvailla niitä kenkiä tänään, mutta musta tuntuu etten mä taida ehtiä kuitenkaan, kun pitäisi käydä supersuihkussa, pakata ja valita vaatteita, kun seuraava yö pitäisi viettää ihanan isukin seurassa :)

Tää oli taas bimbo toissapäivänä.. Mä kaivoin mun ihanan vaaleanpunaisen jopo-mallisen pyöräni autotallista ja huomasin että ne sen kumit oli ihan tyhjät. Noo mä pyöräilen niillä lössöpyörillä huoltoasemalle, tadaa, se onkin suljettu (yllättävää, on kiirastorstai), mä palaan meidän autotalleille ja yritän pumpata toistamiseen, tuloksetta. Jes. No mä hiippailen naapurin sedän ovelle pimpottelemaan ja kysyn sitä pumppailemaan pyörää, no kyllähän sinne sitten saatiin ilmaa :D

Aamupalana esipaistettu ciabatta, voilla, pippurilevitteelä, pestolla, kalkkunalla/aurinkokuivatuilla tomaateilla. Meidän uuni on rikki, se luukku rämähtää alas jos sitä ei avaa varovasti jollain ihmetekniikalla. Mutta mä osasin paistaa ton ciabatan, jes. Joskus toi uuni on kämässy kans sillai että se lapsilukko menee jumiin, jolloin sitä luukkua ei saa auki. Vois olla ehkä uuden uunin aika :D

Joo, mutta nyt sinne suihkuun. Tossa kuvassa voi bongata tän pehkon pituuden, vaikka puolisen vuotta onkin kulunut tosta hetkestä.. Mutta päätelkää itse kauan tän fledan pesussa menee, mutta minä menen nyt :) Palaillaan, nauttikaa auringosta!

2 kommenttia:

  1. Oi, mikä tollanen prinsessamekko on? ;oo ihana ♥

    kohtaonjoaamu.blogspot.com
    formspring.me/lilsiyh

    VastaaPoista
  2. LILJA

    Viime Taiteiden Yössä sai oopperalla kokeilla balleriinamekkoja, niin minähän kokeilin :) Kiitos, se on! ♥

    VastaaPoista