lauantai 16. huhtikuuta 2011

♀♥☼

Moikkelis!

Toi otsikko voi päästä noihin "me parhaat otsikot" -sarjaan ihan tältä istumalta.. Mutta toi sää!

Ei ole ollut viikonlopussa valittelemista, ihan parhaita tyyppejä ollut seurana :) Ruokana toimi Racletit, eli vähän niinkuin grillailtiin :P Lisäksi me käytiin kattelemassa toi Justin Bieber leffa ;)



Tekstityksiähän tossa ei ollut, mutta ei se menoa haitannut. Meidän motiivi mennä kattomaan toi leffa oli yksinkertasesti se, miten läppä massahomppeli toi Biber on, mutta jotenkin mun mielipiteet muuttui.. Anteeks, mut kyl toi Justin on aika söpsykkäinen ja ennen kaikkea ihanan tyyppinen ihminen. Mut en mä fani ole, se on kuiteskin aika lälly :D


Tän hetkisenä ongelmana on aurinkolasit, kaikki on a) kadonneet b) hajonneet, jotenka olis aika kiva saada uusia.. Mulla on nyt ainoastaan raybanin peilipilotit, mut en mä oikeen uskal
la käyttää niitä :D Hankittava olis sellaset MEGA lasit ja sitten sellanen massateini rayban malli, jossa mieluiten olis vaikka pinkit kehykset ja sitten peililinssit. Eli jos joku tietää nähneensä tälläsiä niin vinkkailkaas :)

Joo mähän lupasin kanssa arvostelua ainakin siitä One by One ripsarista, voin laittaa muitakin juttuja jos kiinnostaa. Se meikkivoide on ainakin unelma, mutta kokonsa puolesta minusta, niin pieni niin se loppuu melko pian. Mutta siis tämä ripsiväri :)

ARVOSTELUA: Ripsiväri

Maybelline New York, One by One Volum' Express Mascara

Ostin tämän putelin kun nämä edeltäjänsä "keltaiset purkit" toimivat mulla super hyvin, ja toi harja ja kaikki näytti aika hyvältä. Nyt olen käyttänyt tota siis viikon päivät.
+ Purkin ulkonäkö on niin ihana, että se kädessä on kiva kävellä koulun käytävillä ja pyöriä vessoissa :D
+ Ripset todella ovat dramaattiset, ei paakkuja (onko joissain ripsareissa enää paakkuja :D)
+ Väri levittyi hyvin
+ Suht helppo poistaa
+ Ei varise
- Meni hetki ennen kuin tottui, tuntui aluksi vähän kummalliselta ripsissä
- Jotenkin kovin märkää, mutta siihenkin tottui
- Ripset liimautuivat vähän toisiinsa
- Ripset on aika stydit, liiankin irtoripsimäiset arkeen..?

Päällisin puolin olen aika tyytyväinen :) En ehkä ostaisi heti uudestaan, tykkään vaihdella meikkien välillä. Arvosana 9- (vaikeeta :D)

Jesh, siinä ne tärkeimmät jutut taiskin olla... Ja hei! Mulla meni viime matikantunti ihan über hyvin! Osasin muodostaa ne laskut oikein ja vielä laskeakin ne, kun mä normaalisti kiroan ne alimpaan helvettiin kun en vaan ymmärrä. Saa olla ylpee!


Seuraa blogiani Bloglovinin avulla

4 kommenttia:

  1. häh.....?? siis mitä meinaat sill "hyi"?? :D

    VastaaPoista
  2. No mun mielestä sun blogi oli... no en oo ihan vakuuttunut kannattaako sun pitää blogia mut joo.. :D

    VastaaPoista
  3. hei mun on pakko kommentoida, et sellasii rayban mallisii aurinkolasei, jos on pinkit kehykset ja peili linssit on ainaski foorumin seppäläs ;))

    VastaaPoista
  4. JENNI

    Hei vitsit, kiitti tosi paljon! :) Kiitoskiitoskiitos ♥

    VastaaPoista