keskiviikko 6. huhtikuuta 2011

Chill out bar :)

Moi murut!

On ollut sitten harvinaisen rento päivä, meillä oli oma opettaja kipiänä, sijaiset oli käytössä ja näin, niin meillä oli chilliä, jollain oli kassin pohjalla Bon Jovin levy, iskettiin se radioon ja lööbailtiin sitten luokassa. No, kyllä me vähän sitä hissankin vihkoa duunailtiin, ehkä, ehkä ei ;)

the monster under your bed

Kotiin päästyä fiilikset oli kyllä sit aika jyrän alle jääneellä, päähän sattu ja väsytti niin julmetusti. Särkylääke on kiva kaveri, mut en kyllä haluais olla poissa... Tai olishan se ihan kiva koisii, mut jäisin TAAS jälkeen. Hullutkin päivät jäis :P

Mulla alkaa nyt hillitön koulupanostus (näkis vaan) ainakin ruotsissa.. Nyt ku sanoin sen ääneen ni lopahtaa, mut oon ollu näinä päivinä super aktiivinen tunneilla :D Mut hei, parempi myöhään kun ei milloinkaan! Jag är jättejättebra på svenska.... nej..

Perjantaina vois käydä ottamassa noi hemoglobiinit. Mun verenpaine on ollut aina alhainen, pökräilyäkin tulee vähän väliä, ni nyt oon ollu sit rautakuurilla ni vois käydä ottamassa testit uudestaan. Mikään maailman mukavin toimenpide toi ei ole, mutta ehkä mä selviän :P

Odotan NIIN sitä kun tuolla voi vetää ohuilla sukkahousuilla, nahkatakilla ja tennareilla (tennarit korkkaan huomenna jos oon terve). Mut siis ah, kevät, kesä, hopi hopiii...!

Josta tulikin mieleen, onko kellään kokemusta One by One ripsarista? Tai We Care Iconin meikkivoiteesta? Ajattelin ostaa :) Taas. Lompakko tykkää. Paljon.



Okra, nyt alkaa päässä taas vähän tutisee niinniin hiipparoin tästä tekee vaikka parit toustit :)

psst! Muistakaa sanoa jos tulee mieleen joku kiva postaus jota haluaisitte? Onko ollut kiva että näitä mun pärstän kuvia on nyt täällä näkynyt, vai jätänkö ne pois kokonaan? Onko nää we heart it kuvat ihan peppusesta? TELL FOR ME, HONEY!

4 kommenttia:

  1. Tuo One by One on ihan hyvää ripsaria :) mulla ainakin toimii!

    VastaaPoista
  2. Okei, hyvä tietää, laitan sit omia fiilareita kun saan putilon käsiini :)

    VastaaPoista
  3. Lisää kuvia!! Älä vähettele itseäsi!Muuten toi yks kuva ei näy:(

    VastaaPoista
  4. ANONYYMI

    Kuvia itsestäni, kuvausta itse vai kuvia jostain We heart it tyyppisestä paikasta? Okei, no voi hitto :/

    VastaaPoista