keskiviikko 20. huhtikuuta 2011

Elämäni kultamuruset ja pikku pirulaiset

Heii!

Nönnih, kohta pääsiäisloma koittaa ja saa vähän haukkailtua happea tuolta koulun penkiltä.. Hiukkaverta väsynyt bloggaaja täällä jälleen, viettää päiviään yllättäin lapsenvahtina -tällä hetkellä leikkinä taitaa olla "heitellään dvd:itä"-leikki. Jes-. Nää naperot on silti aika iso osa mun elämääni, joten ajattelin että tekisin postauksen näistä elämäni ykköshaneista :) Kuvillahan on sitten ehdoton kopiointi kielto.

ROOPE

Noniin, tässä näette pojan, jolla temperamenttia riittää totisesti. Roope on ollut ihana ja haasteellinen paketti pienestä pitäen, joka on hömelöstä ja raivokkaasta luonteestaan huolimatta sulattanut kaikkien sydämet :)

Roope on tällä hetkellä 8 vuotias ekaluokkalainen, jolle on tärkeää coolit vaatteet (siskon opeilla), kaverit, skeittaus ja ylipäätään sählääminen :D Roope on myös tunnettu tukastaan, joka ulottuu takapuoleen asti :)


RANJA


Tuittupäinen ja määrätietoinen Ranja on pikkusisko, jota odotin pitkään. Roopen syntyminen oli ihana ja mun siihen astisen elämän suurin juttu, mutta silti musta pikkusisko oli maailman paras asia. Ranja on hymyileväinen ja iloinen typsykkä, joka saattaa saada ihan ihmeellisiä uhmakohtauksia pikku asioista. Silloin ikkunat helisevät, kun Ranja kirkuu ja haukkuu kaikkea eteen tulevaa. Pelkästään mekkoihin pukeutuva pieni prinsessa sisältää myös pikku pirulaisen.



Kun Roope syntyi, mä olin vielä sen verran pieni, ettei musta oikeen hoitajaa ollut, pelkkä leikkikaveri vain. Ranjan synnyttyä mun ura lasten hoitajana sitten alkoi, se oli menoa sitten :D
Ranjan kanssa me ollaan tavallaan sillä tavalla läheisimpiä, kun vietetään aikaa paljon yhdessä. Toivon mukaan mä olisin sellainen sisko, jolle Ranja voisi purkaa huoliaan isompana :)


Ranjaan muhun on eritavalla auktoriteettia kuin Roopeen. Toisaalta Roope on vanhempi, joten osaa kyseinalaistaa sen etten mä ole perheen pomo. Meillä on kuitenkin paljon kivoja juttuja yhdessä :) Ranja on siis neljä vuotta.


Joku saattaa pitää meidän perhettä ja lapsia ihan sekopäisenä, mutta pääasia että ne on mulle todella rakkaita ♥

RIITU

Riitu on meidän perheen kuopus ja pikkunen lellilapsi :D Äiti oli suunnitellut meidän perheeseen oikeestaan vaan kahta lasta, mutta nelilapsinen perhehän meistä tuli :P Mulla on siis eri isä kuin Roopella, Ranjalla ja Riitulla. Uusioperhe siis meilläkin :) Mutta juu, Riitu on semmonen pieni höpö. Sen mielestä maailman ihmeellisin asia on muurahaiset, pipit (tullut sanasta kipittää), Riitu saattaa seistä vaikka kuinka kauan pihan lasioven luona ja katsella pihalla hyppiviä varpusia, huutelemalla väliin INTU!, Ohhoh, UIUII- tyylisiä huudahduksia.


Riitu oli ihan mustatukkainen kun se syntyi. Kesä tuli, jolloin riitulaisen hiukset vaaleni :) Riitu on kehittynyt aina hiukkasen ikäisiään jäljessä, mutta se on oikeastaan vain ihanaa, mun pieni ei saa kasvaa liian nopeasti!





Riitu on siis heinäkuussa kaksi vuotta täyttävä neiti, joka hurmaa kyllä höpökielellään kaikki. Oikeastaan niin hurmaa nuo muutkin pallerot. Ainakin mut :)









Kuvien ja tekstien määrä johtuu siis ihan siitä, että miten pitkälle mun muistikuvat riittää. Ranja ja etenkin Riitu on syntyneet digikamera ajalle, jolloinka musta ja Roopesta ei ole paljoakaan lapsuuskuvia koneella. Nämä kaikki ovat mulle kuitenkin yhtä kultaakin kalliimpia rakkauksia.












Semmosia muruja tällä kertaa :)

2 kommenttia: