sunnuntai 3. huhtikuuta 2011

I need really..!

//EDIT: En tiedä onko täällä pöpi mun kone vai blogspot, mutta ainakaan mulla tää kuva ei näkynyt, yritin uudestaan, olen pahoillani niiden puolesta jotka ehti jo kommentoimaan edelliseen.

Moi taas!

Okej då, myönnettäköön että mulla nyt ei ollu oikeen tekemistä :D Tai olishan täällä tekemistä, pitäis siivota ja tehä läksyjä ja ruokaa, mutta nyt en vaan jaksa :P Sit musta tuntuu että nää postatukset tällä viikolla on ollut enemmän tai vähemmän tylsiä kuin pölyhuiskat, jotenka tein nyt tälläsen shoppailukollaasi asian.




1. Noilla hirveillä Hulluilla Päivillä on toi Jenni Vartiaisen levy myynnissä alle kympillä, joten pakko saada se! :) Uskomaton nainen, uskomattomia kappaleita. Vaikka ei edes olisi Jennin fani, on oikea musiikki ihminen jos Jennin levy löytyy levyhyllystä, nainen tekee historiaa!
Jenni Vartiainen, Seili

2. One Wayssa on tommonen kiva korkeavyötäröinen hame myynnissä, pakko saada sekin :D Niin ja kun vielä halvalla saa!
One Way

3. Mä oon saanut kuulla ikuista kuittailua mun musiikkimausta. Anna Abreu on varhaisteinien massa artisti, säälittävä nainen joka ei osaa laulaa, rumakin kuulemma. Anteeksi, mutta olen Annan fani, mulle on yks ja sama mitä mieltä te siitä olette, minä pidän hänestä. Uusi levy pitää mennä hankkimaan HPltä.
Anna Abreu Rush

4. Pitänee ostaa valokynä. Minttumurun meikkipussista löytyy, joten hyvin usein myös mun käpälästä. HPllä on kans tarjous, Ostha 2 Mjaksa 1- tyyliin, niin voisin vaikka ostaa oman :D LUMENE Valokynä.

5. Nassurasvan puutetta olisi, hipiä on kuiva kuin korppu. Halpa ja kuulemma hyvä.
Lumene Natural Code, 24 h kosteusvoide.

6. KYNSILAKKAA! I need nailpolish. Joo, mul on 500 kynsilakkaa, mut silti!
KICKS, Depend.

7. We Care Iconin matta meikkivoide, kuulemma hyvä ja halpa. Rakastan tota merkkiä, aion ostaa kanssa lisää luomivärejä, mutta niiden kuva nyt jäi kyydistä.
We Care Icon, Sokos Emotion

Että tällästä, nyt oikeesti olis tavoitteena toteuttaa nämä kaikki :)

Mites muuten on, kiinnostaako teitä jos kuvailen mun ostoksia tänne? :)

Ihanaa sunnuntaita murut! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti