sunnuntai 17. huhtikuuta 2011

Leopardikuosia...♥

Moiii!

Tää sää saa munkin synkeän mielialani mittarin positive puolelle oikeen reippaalla kädellä. Eilen mulla oli hetkellinen angstaus niiden aurinkolasien takia, kun en löytänyt niitä toisiakaan. Tyydyin niihin raybanin pilotteihin. Siis voi ei ;)
Illalla mä aloin tuhertamaan paperille kaikkea mitä mun päässä liikkui. Sain aika hyviä postaus ideoitakin ja samalla suunnittelin miten tuunailisin mun vaatteita.. Tämmösen töherryksen sain sitten aikaiseksi :P

Tänään onkin sitten ollut virpomista puoleen ja toiseen, toi pikku väki on pyörinyt ulkona noiden vitsojen ja noitahattujen kanssa. Äippänä on addiktoitunut nyt ton puutarhansa suhteen ja ramppaa kukkakaupoissa yhtenään. Mä olen sitten jälleen lapsenvahtina, mutta eipä ole vaikeaa, Roope ja Ranja käy virpomassa ja Riitu kiipesi rattaisiin ja nukahti sinne. Helppoa! :D






Äiti oli kiva ihminen eilen, se päätti ostaa mulle tollasen kynsienhoito setin, joten nyt mulla alkaa olemaan tätä leopardikuosia aika urakalla :D Mut joo nyt on aika hyvä fiilis :)
Palaillaan illalla tai viimeistään maanantaina murut! ♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti