torstai 21. huhtikuuta 2011

Masennustoleranssiangstauksen vastakohta

Heii!

Noniin, nyt te toivottavasti tiedätte enemmän mun rakkaista edellisen postauksen tiimoilta.. Påsklovet on alkanut :) Tänään mä hommailin parit kivat vaatteet lisää, hameen, takin ja kengät ♥ Tulee aina hyvä fiilis kun saa parit vaatteet lissöö. Mulla on tosi hyvä fiilis nyt, emmä tiedä, jotenkin toi aurinko varmaan saa jotkut hyvänolon hormonit jylläämään :) Pääsiäisen kunniaksi me päästiin siinä kahdeltatoista, muutenkin päivä meni oikein mukavasti, pidin mm esitelmän meduusoista :D

Mulla on nyt tulossa tällänen orpoiluloma, porukat lähtee maalle niin mä jään stadiin pörräilemään erinäisille ihmisille yöksi :D Onneksi sää näyttää olevan suopea mua kohtaan ja hellepäiviä luvassa!

Nyt mua himottais noi uudet vaatteet ja niiden sovittelu, sekä auringon ottaminen pihalla simalasin kera.. Joten ehkä mä lähden tästä tällä kertaa, mutta pyrin palailemaan illalla vielä :)


Ainiin! Kiinnostaisko teitä postaus mun kevät kenkuleista?

2 kommenttia: