lauantai 9. huhtikuuta 2011

Meikkipussin pullistajat.

Moikkista moi!

Aamu ollaan mietitty poliittisia asioita ja oltu kunnon ihmisiä, ilta voidaankin sitten hyvällä omalla tunnolla pyhittää materialistiselle hömpälle :)

Tarkoituksena oli siis lähteä Mintun ja Saden kanssa kaupungille shoppailemaan. Noo, Mintulle tulikin jotain menoa, mutta lähdettiin silti sitten Saden ja Monan kanssa aloittaen Kampista jossa oli Reuse Republic, eli siis tollanen vaatemyynti juttu, jossa näistä perus vaatekauppojen jämävaattesta nuoret muotisuunnittelijat hommailee uusia, persoonallisia ja uniikkeja vaatteita.
Oli siis taas niin upeita luomuksia että! Hei nähtiin me Koop Arponenkin ;)

Hulluilla Päivillä olikin sitten mennyt kaikki se mitä mun piti ostaa. Jes. One Waystä tarttui kuitenkin yksi toppi mukaan :)

Toppi, One Way, 4.95, XS

Sade löys ihanat minishortsit ja näin, siitä sitten jatkettiin matkaa Sokoksen meikkiosastolle. Olimme mummoja, kävimme Liisa&Marja-Leena kaupoissa (anteeksi niille jotka löytää vaatteensa Sokokselta tai Stockalta, mut mä löydän vaan sitä täti osastoa)..
Joo, nyt mulla on edelleen vähän kammotus olo miten paljon rahaa mulla menikään nyt meikkeihin :/ Mut joskus on vaan pakko tuhlailla, oikeesti! Ja nää oli tärkeitä asioita, oikeesti!


Naamarasva, LUMENE, 24h Moisturizer, 7.50 (Hulluilla Päivillä olis ollut 5 € mut ne oli loppu :/)
Oon kuullut tästä paljon hyvää, toi menee kuulemma kans hyvin meikin alle.

Tääkin oli tärkeä! Kuulemma kans tosi hyvä :)

Meikkivoide, We Care Icon, Matt Wear, 8.90
Tää sulautui täydellisesti mun ihoon ja vaikutti muutenkin tosi kivalta, tykkään tästä merkistä paljon!

No tästä en nyt tiiä oliko niin tärkeä, mutta pitäähän sitä saada väriä nassuun!

Luomiväri, We Care Icon, 4.90
Pähkäilin sinisen ja oranssin välillä, mutta mulla on sellasia vihreen tyyppisiä niin tää oranssi on selkeesti jotain uutta :)

Ripsiväri, Maybelline, ONE by ONE Volum' Express Mascara, 13.90
Hinta kirpaisi, mutta oikeesti mä tulkitsen että mun ripsari on loppu, ainakin lopussa niin mä tarviin just tän putilon hengailemaan mun ripsien kanssa.

No, me sitten mentiin Saden kanssa pitkän funtsimisen jälkeen picknikiin taas vaihteeksi.
Siellä oli patonkiprobleemaa, mutta meillä oli oikeesti tosi hauskaa. Sade on vaan niin... en osaa sanoa, se vaan on niin ihana! Mutta joo, sitten tuli tää Glitter. Siellä oli aurinkolasit. Ihanat sellaset. Tiedättehän, ne kukkakuvioiset perus imagomalliset aurinkolasit, jota me sitten Saden kanssa funtsittiin puoli tuntia, kannattaisko Saden ostaa vai ei. Ei ostettu. Oltiin ylpeitä meidän hienosta päätöksestä!

Ja vielä tarttui mukaan tälläinen...


Kynsilakka, KICKS, Depend, 3.00
Ihana överiväri, mintun vihreä, hyvä ja halpa!

Päättele itse paljon rahaa oli mukana, mutta kaikki meni. Nyt sitten parin viikon kuivaelämää ennen seuraavaa palkkaa. Ja sinne Portugaliinkin pitäisi säästää rahaa. No, nyt nautitaan näistä ostoksista ja odotetaan aamua että pääsee meikkailemaan!

Rentouttavaa lauantai-iltaa ihanat!

Mikä näistä sytytti eniten, vai sytyttikö mikään? Mitkä meikit on teidän MUST HAVE listalla? :)

6 kommenttia:

  1. se on kylläki MUST HAVE! :) mut joo mun on pakko kans saada toi ripsiväri. ja ihana toppi! ♥

    VastaaPoista
  2. ihanan värinen toppi ja toi debendin kynsilakka :---)

    VastaaPoista
  3. ANONYYMI

    Näistä viime viikkojen postatuksista voi havainnollistaa mun kevät väsymyksen tason ;) Mutta kiitos ja pahoitteluni :P Pistän hei arvostelun tosta ripsarista vaikka torstaina kun oon sitä hetken käytellyt, pysy kuulolla :D
    Ja kiitoooos :--)

    FENJA

    Heii kiitos, mä tykkään kanssa paljon! Vähän väriä munkin elämään! :D

    VastaaPoista
  4. Ja kevätväsymyshän on yhdyssana... ;)

    VastaaPoista
  5. Tuo Lumenen kosteusvoide on todella hyvä tuote; oon käyttänyt sitä nyt jonkin aikaa ja tykästynyt kovin. :)

    VastaaPoista
  6. NOORA

    Joo, olen kanssa tykästynyt todella! Just niin hyvä mun iholle ♥

    VastaaPoista