perjantai 22. huhtikuuta 2011

Orpoilu alkakoon!

Heii hillerit!

Oaah, mua väsyttää, toi sade tuolla ulkona pistää mun luomet luppaamaan eikä mulla ole oikeen innostusta mihinkään :D Meidän muu perhe lähtee tänään takahikiälle (meinasin kirjottaa takahipiälle, havaitse väsymys :D), joten mä jään Helsinkiin pyörimään kun ei mummolat jaksa just nyt kiinnostaa.. Tässä nyt sitten erinäisille ihmisille yöksi ja muuta, varmaan suht rentoa löhöömistä tiedossa.. Käy!

Tästä johtuen mä en sitten varmaan pääse postailemaan päivittäin, ainakaan mitään kovin speciaaleja postauksia ei ole tiedossa näillä näkymin. Sitä kenkäpostausta ajattelin, jos se jotain kiinnostaa, mutta se jäis sit ensi viikkoon..

Meidän piti mennä parin kaverin kanssa eilen johonkin ripari juttuun, mutta sit kun päästiin paikalle, ei sitä ollutkaan kun oli kiirastorstai.. No, istuttiin sitten jossain pihakeinussa 45 minuuttia ja hölpötettiin tärkeitä ja ei niin tärkeitä juttuja :) Oli kyllä kivaa! Meillä oli sitten eilen sauna päällä, sielläkin tuli sitten äippänän kanssa höpötettyä vaikka mitä. On muuten jännä ilmiö, että joka ikinen torstai mä oon puol yhdeltätoista hyppimässä ympäri asuntoa että ei väsytä ei, mutta nyt kun olis kerrankin ollut lupa valvoa, niin mä tilttaan jo kymmeneltä. Noo tuli sitten 11 tunnin yöunet, kun on tullut taas nukuttua aika lyhyitä yöunia.

Juu, minäpä lähden tästä aamupalalle vihdoin ja pakkailemaan kamoja (eii jaksa!!), joten hyvvee pääsiäistä kaikille! Bongailkaa pari kanaa!




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti