sunnuntai 3. huhtikuuta 2011

Päivä, jona tämä hetki kääntyi kohokohdaksi.

Moi muruset!

Että voikin toi sää väsyttää niin paljon. Kävin taas vähän ansaitsemassa rahaa siivoilemalla ja nyt sitten ei meinaa silmät pysyä auki, hei camoon kello on neljä päivällä. No, jos vaikka yrittäis mennä nukkumaan aikaisin :) No way.

Sit mä sain kanssa hirveen Lontoo addiktion. Mä haluan Lontooseen. Nyt. Pian. Haluan shoppailemaan sinne, okei vois olla vähän kivemmat säät, mutta silti, Lontoo, here we come!

lucy69 # london | Flickr - Photo Sharing!

Suunnitelmissa oli myös mennä ostelemaan vähän meikkejä, mut ei tää jaksanu tehdä sitäkään :D
Meikkivoide, kajal(eita), luomivärejä, kynsilakkoja.. Olis kiva jos sais jotain väriä tähän nassuun. No, ens viikolla sitten. Kävin kanssa kattomassa Spirit Storesta kenkiä, mutta ne alepäivät oli menny jo niin suuntaankin sitten vaikka Warehouseen kattelemaan, josko siellä olis kivat balleriinat jotka pysyis munkin ylikapeassa jalassa :P

Untitled

Ja jeheeh, Hullut Päivätkin tulee :D Periaattessa mua ärsyttää se ihmispaljous, mutta bongailin parin kivat jutut One Waystä ja sit jotain levyjä, vois piipahtaa sinne lauantaina.

Sit mä myös päätin et sinänsä tää on mulle yks ja sama onko täällä nyt mun kuvia vai ei, menköön, joten alla voi sitten kattella mun ylikaunista nassua. Mä en koe itteäni hirmu kuvaukselliseksi, mun naama vääntyy aina ihan ihme asentoihin kun kamera tulee lähelle.
Tässä nyt tämmönen tuorein kuva varmaan musta, ei nyt varmaan mikään parhaita otoksia mutta lisää tulee myöhemmin, pysykee kanavalla :)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti