maanantai 18. huhtikuuta 2011

PerSut perseeseen!

No terveppä terve.

Vaalit. Joo mä tiedän, että tätä tulee niinkun joka tuutista, mutta mun täytyy ilmaista myös oma mielipiteeni, vaikkei se muista ehkä eroisikaan :D Mutta siis oikeesti, PERUS SUOMALAISET, siis puolue joka vastustaa maahanmuuttoa, homoutta, ulkomaan apua ja aborttia, hallitsee niin suurella prosentilla suomea. Ja se helvetin Timo Soini. Siis mikä meni vikaan, Suomi? Joo onhan se ymmärrettävää että suomalaiset ovat kyllästyneet toteuttamattomiin lupauksiin, mutta ei nyt tarvitse vetää näin överiksi. Joo mulla ei ole äänioikeutta, mutta mulla on oikeus mielipiteeseen. Vääryyttä!


Anteeksi. Oli pakko.

Ja lisää vääryyttä! Mun murumurmeli rakkaus Ilpo tippui Idolsista! Mä en tykkää Suomesta, jo kaksi niin harakoille heitettyä äänestystä yhdessä illassa. Heittäis sen Martti Möhkäleen ulos!



Olen puhunut.

9 kommenttia:

  1. oon ihan samaa mieltä noista persuista, ärsyttää oikeesti ihan sikana.

    sulla on muuten ihana banneri :)

    VastaaPoista
  2. Kivaisa blogi, liityin lukijaksi. :---)
    Vilkaise toki minunkin blogi, ja kommentoi & liity lukijaksi, jos suinkin kiinnostaa. Muista myös käydä kyselemässä formspringissäni!

    kohtaonjoaamu.blogspot.com
    formspring.me/lilsiyh

    VastaaPoista
  3. EEVA

    No hyvä! :D Ja kiitos, en oo ihan varma tykkäänkö siitä, mutta kyllä se saa nyt ainakin hetken siinä hengailla :D

    LILJA

    Voi että, kiitos ja tervetuloa! :) Käyn kurkkailemassa!

    VastaaPoista
  4. musta persuillakin on ihan pointtinsa, ja onhan se niin että kansa sen päättää. persuilla menee kyllä ehkä vähän "yli" noi jutut. enemmän olisin kokoomuksen kannalla :)

    VastaaPoista
  5. kivan oloinen blogi =)

    käy kurkkaan: zirppps.blogspot.com

    VastaaPoista
  6. SARA

    Niin, en siis halua tuomita kenenkään mielipiteitä ja mieltymyksiä, mutta kunhan tuon esille omani :)

    ZIRPPPS

    Kiitosta! Käyn :)

    VastaaPoista
  7. Toi soinin kuva<33 :D Ja joo mäki tykkäsin Ilposta..:( Sul on kiva bloki, voisin alkaa lukijaksi, sul on kiinnostavammat jutut kun monella muulla...:) Käy vierailulla myös mun blogissa...:)

    http://farfaraway-epa.blogspot.com/

    VastaaPoista
  8. Niin, Ilpon tippuminen oli suuri vääryys! :(( Ja Stiinan tosin myös.

    Hauska blogi sulla:)

    http://enninkengissa.blogspot.com/

    VastaaPoista
  9. EPA

    Mäkin sain mielihyvää kattelemalla ivallisesti tota Timpsukan kuva.. Ilpo♥
    Hei tosi kiva kuulla! Jää ihmessä murmeleiden joukkoon :D Käyn toki kurkkimassa!

    ENNI

    No oli! Mä en kestä, Ilpo oli niin hyvä!!

    Kiitosta! : )

    VastaaPoista