perjantai 29. huhtikuuta 2011

Säälittävä ja lapsellinen, jos en dokaa?

Morjesta!

Voe että, ollut aika jebsan jees vuorokausi meitsillä. Blogia pidempään seuranneet ovat saaneet jo yliannostuksen mun tilittämästä välipäätöstyöstä, joka valmistui tossa maaliskuun vika päivä (deadline :P), lisää tosta ongelmatyöstä löytyy vaikka tästä postauksesta. No eilen oli sitten nää kaikki esittelyjutut siitä, eli kerrottiin 1) oppilaille 2) vanhemmille&kavereille niistä töistä. Jännitti. Aina. Mä rrrakastan esiintymishetkeä ja sen jälkeistä fiilistä, mutta nyt kun mä istuin siinä tuolilla venaamassa omaa vuoroa, tuli ihan sellanen fiilis että helvetti, mä en esiinny enää ikinä, en siis ikinä, tää on hirveää. Hyvin se meni, oli hauskaa ja hallelujaa tuli ovista ja ikkunoista, joten panikoin taas turhaan :D


Bruno Mars- Marry you


Mikäs päivä huomenna on? WABBU! Mulle jotenkin kauheen tärkeä juhla, se jotenkin starttaa kesän (tänään vedin balleriinoilla tuolla, jeah!).. Tarkotuksena olis siis mennä pörrää kaupunkiin jokski aikaa. Joo, ennen kuin mua aletaan taas vetää johonkin tiettyyn ryhmään, niin joo ei, me mennään ihan siman ja pizzan voimalla. Mä en ole tarttunut pulloon kertaakaan, ja röökiinkään en ole koskenut tarjouksista huolimatta. Mutta tekeekö se minusta huonon ja säälittävän ihmisen? Ei. Jokainen saa tehdä elämällään ihan mitä haluaa, mutta musta se on ennemmin säälittävää ja lapsellista pyöriä päissään vain oman egon pönkittämisen ja röökin avulla lesoilemisen vuoksi. Mä olen hyvä tyyppi ja voin pitää hauskaa ja saada ystäviä olemalla oma itseni, ilman päihteitä. Minäkin olen cool ja ihminen jota ihailla, ilman päihteitä. Ja minullakin on hauskaa.

Joo, perjantaita ei nyt lillutella saarnassa, vaan pidetään hauskaa, kattelemalla esimerkiksi prinsessahäitä illalla ♥ Eilen oli ihan super lämmin, meidän piha on oikea aurinkomangeetti ja mepä maattiin biksuissa ja minishortseissa Mintun kanssa, ja uskokaa tai älkää, meille tuli pienet rusketusrajat!! Joojoo, huhtikuu, mut eiks tää osota että kesä on täällä! Bailamos!

10 kommenttia:

  1. Samaa mieltä tosta juomisesta ja polttamisesta! Kiva löytää muitakin ikäisiään kun uskaltaa sanoa ei päihteille. Välillä kun tuntuu, että olis ainoa joka ajattelee tällä tavoin. <;

    VastaaPoista
  2. LILJA

    No et ole! Mun elämässä päihteet on jossain tulevaisuudessa, mulla on hauskaa ilman niitäkin! Ja kiva että tänkään blogin lukijakanta ei koostu pelkistä teinijuopoista : )

    VastaaPoista
  3. ei, et oo säälittävä ja lapsellinen jos et dokaa; oma päätöshän se on. mutta sä oot säälittävä ja lapsellinen, jos alat tolleen tuomitsemaan muita.

    VastaaPoista
  4. ANONYYMI

    Tuomitsinko jonkun? En. Sanoin että jokainen voi tehdä elämällään mitä haluaa. Se, että käyttää päihteitä ja vaarantaa terveytensä vain " coolin vaikutelman " vuoksi, on minusta kyseenalaista, mutta jokaisella on oikeus omaan mielipiteeseen ja näkemykseen.

    VastaaPoista
  5. Aika naurettavaa tekstiä. Selvästikkin nostit itsesi jalustalle ajattelemalla että olet parempi ihminen kuin ne jotka juo alkoholia tai polttaa röökiä.

    Nii ja mä olen tasan oma itseni vaikka päihteitä käytän ja myös minua voi ihailla... minä olen cool

    terveisin TEINIJUOPPO

    VastaaPoista
  6. Mä kerroin tässä oman kantani, että itse en ymmärrä miten jotkut vaarantavat terveytensä koskemalla päihteisiin alaikäisenä. Mutta sanoin myös, että jokaisella on omat mielipiteet ja jokainen saa tehdä elämällä mitä haluaa. Mä en todellakaan tuomitse tai alista ketään. Mulla on paljon ystäviä jotka käyttää päihteitä ihan hulluna, silti ne on mulle rakkaita. Se ei vaan oo mun juttu.

    VastaaPoista
  7. Mua alko vituttaa tämä postaus. Jos olet aikuinen ihminen, niin tupakointi ei ole esityksen aihe. Alkoholikaan ei ole supercool. Ne ovat normaaleja aineita, jotkut käyttävät, jotkut eivät. Itse jos olet käyttämättä, älä tuomitse muita, ettei sinua tuomittaisi siksi ''säälittäväksi ja lapselliseksi'' mitä pelkäät. En tiedä minkä ikäinen olet, muttet ole näköjään sisäistänyt sitä, että alkoholi ja tupakka ovat 'normaaleja' aineita, ja kutakuinkin neutraaleja verrattuna teiniaikoihin. Jokaisen oma asia. Kyllä nyt kaikki tietävät, että selvinkin päin on tottakai kivaa.

    VastaaPoista
  8. Olen 15-vuotias, ja mielestäni päihteet eivät ole 15-vuotiaana normaaleja aineita, jos ne ovat laissakin kielletty! :D

    VastaaPoista
  9. Sori, ajattelen asiaa liian vanhasta näkökulmasta :--D Mielestäni ne eivät alaikäiselle kuulu.

    VastaaPoista
  10. Ei mitään, mun mielestä on kuitenkin hienoo että tuut esittämään mielipiteesi :)

    VastaaPoista