keskiviikko 27. huhtikuuta 2011

SPRING SHOES

Hojoo!

Noniin, eilen nyt sain kuvailtua nämä kenkulit ja kaikki, mutta aina sit joku menee pieleen, oikeesti!! Yritin ihan tosi säätää noita valaistuksia ja muita, mut picasa sit munas tänki jutun. Et jooh, valitettavasti tänään noi kuvat on hiukkasen kämäsiä, mutta ei anneta sen häiritä :)



Korkkarit




Viime syksynä ostetut Spirit Storen saapikkaat.



Alunperin äidin mummoankka -kengät, joihin mäkin ihastuin :D Spirit Storesta, Warehousen puolelta :)

Okei, musta nää on tosi ihanat kengät! Mutta mua hävettää kertoa näiden alkuperä.. No siis, nääkin on alunperin äidin ja ostettu niinkin järkyttävästä paikasta kuin Prismasta! Siis oikeesti :D


Saappaat





Nää ei sit oikeen oo mun tyyliä, mut nää olin jonku femman kai Seppälästä :D


Mua alkaa vähän kaduttaa tää et päätin tehä kenkäpostauksen, ku näiden kaikkien kenkien alkuperä on jotain niin outoa... Mutta nämäkin ovat alunperin äidin ja ostettu en muista mistä.


Nilkkurit





Uusin perheenjäsen kenkäkaapissani ovat nämä Attituden valkoiset nilkkurit jotka ostin blogikirppikseltä.

Spirit Storen nilkkurit.

Mun ekat arkikorkkarit ♥ :) Joo joskus kauan sitten Seppälästä.. viime keväänä? Tai sit syksyllä 2009.


Tennarit



Mun rakkaimmat converset, saatu isukilta synttärilahjaksi.


One Waystä ostetut converset.


Mungolife Annalta ostetut valkoset perustennarit.

Tässä oli nyt sit vaan kevään arkikengät, muita en alkanut tähän mahduttamaan kun olis voinut tulla vähän sekaista ja muuta.. Ylihuomenna mulla taitaa olla ensimmäinen kesäkenkäpäivä, vaikka onkin vähän kylmä.. Mut huomenna on eka sukkispäivä, kai mun on pakko jättää villasukatkin pois :D Joo, huomenna tää menee vähän esiintymään ja puhumaan yleisölle rakkaan suhuässänsä kanssa, et iltapäivällä voi odotella postausta jossa on ihan sika hyvä fiilis tai sit katujyräangsti. Toivotaan sitä ensimmäistä.

Mistä kengistä tykkäsit eniten?

2 kommenttia:

  1. Spirit Storen nilkkurit ! ♥ Mulla on meinaan samanlaiset. :---))

    kohtaonjoaamu.blogspot.com
    formspring.me/lilsiyh

    VastaaPoista
  2. LILJA

    Ne onkin kivat, vaikka se matsku on jotain ihmeellistä kun ne narisee ihan sikana! :D

    VastaaPoista