tiistai 5. huhtikuuta 2011

Tarvitsemme materiaalista rakkautta ♥

Hejdå!

Mustat silmänaluset, zombiemaista liikehdintää ja hihitystä ihan tyhjästä. Mitä voi tästä päätellä? Mut se nukkumaan meno tarpeeks aikasin ei vaan ole helppoa!

Tänään oli jokseenkin hyvä päivä. Meillä oli köksää, jengii oli vähän pois ja näin niin sain kokonaisen omenapiirakan kokonaan itselleni ♥ Järkättiin sitten luokan lattialle piknik murujen kesken :D

Ja olihan meillä hauskaakin... Minttu lukee ruotsin tekstiä ääneen:
" Jag tar en portion jordgubbglass. Eli siis Minä otan annoksen mutaäijä jäätelöä ". Jord=muta ja Gubb=äijä. Jordgubb taas on mansikka. Väsyneisyyttä havaittavissa :D

Piti nyt survasta kuva ittestäkin tänne :D Puoli vuotta aikaa tästä mutta joo..

Siis nää hullut päivät. Miten järkyttävä keksintö, siis oikeesti. Mun pitää sännätä sinne joka ikinen päivä, ku löysin sieltä kuvastosta vaikka mitä kivaa :D Nooo onneks mulla ei oo tarpeeks rahaa ;) Ostan hameen ja en sit muuta, We Care Iconilta jotain meikkejä ja KICKSistä kynsilakkoja, siinähän se tämäkin palkka sit menee :P
Mietin tässä et miten paljon rikkaampi mä olisinkaan, jos en meikkaisi, jos mä käyttäisin aina samoja vaatteita, kuuntelisin musiikkia vain spotifystä ja söisin vaan kotona ja koulussa. Mut ei elämä olis sillon kivaa, pitää olla jotain materiaalisia asioita, joita rakastaa.

Juu, mutta menen nyt syömään ja kattelemaan visuaalista överirakkauttani salkkareita :D

5 kommenttia:

  1. kivan oloinen blogi sulla :)
    plus superihana banneri <3
    rupeen seurailemaan :)

    http://saara-kissntell.blogspot.com/

    VastaaPoista
  2. SAARA

    Hei, kiitti superisti, aktiiviset lukijat on ihana asia :)

    VastaaPoista
  3. Nauti siitä shoppailusta, oon kade:D! Oon nii kurkkuani myöten täynnä sitä, että opiskelijalla ei riitä rahaa melkein edes ruokaan, joten mun täytyy luopua niin monista ihanista asioista:((

    Mutta eiköhän se siitä joskus! :)

    http://enninkengissa.blogspot.com/

    VastaaPoista
  4. ENNI

    No ei mullakaan kovin paljoa ole varaa shoppailuun, kaiken ostan omalla vähäisellä palkallani, mutta silloin tällöin tulee osteltua kun saa rahaa. Asun kuitenkin porukoilla vielä, niin että perustarpeet tulee sitten täytettyä näiden siivellä. Mutta en mäkään mikään rikas ole :D

    VastaaPoista
  5. Kiitos mielenkiintoista tietoa

    VastaaPoista