maanantai 11. huhtikuuta 2011

Viikko alkaa siitä vaikeimmasta päivästä.

Ciao!

Oli siis taas niin mahtava ilta eilen... Oltiin katsomassa Idolsia ja kämäsetkin pippalot muuttuu hyviksi kun me pamahdetaan paikalle :D Että jos joku muukin oli Peacockissa eilen, me oltiin ne ekat(!) jonossa, jotka säätivät donitsien ja muiden kanssa, ILPO ON SÖPPÄNÄ kyltin kera :)

No jo riittää Idolsista, mutta syytän eilistä siitä että mun väsymystaso on taas mitä on. Aamu oli kyllä sillai ihan jees, kun sai käyttää uusia meikkejä! :D Sanoinkin jo jollekin tuolla kommenttiboksissa että kun ainakin toi One By One ripsari on nyt aika haluttua tavaraa(?), niin voisin ainakin siitä laittaa jotakin arvostelua tänne, jos kiinnostusta löytyy? Ylipäätään jotain tän tyylisiä juttuja voisin tehä, oikeestaan multa saa pyydellä mitä postauksia vaan, ehdotelkaa jos tulee mieleen :)

Kone on mun rakkaus tai jotain..? :D


Mä tykkään tehdä tätä blogia tähänkin tyyliin, mutta sanon vaan että otan kyllä avoimesti palautetta vastaan, jos jotain olisi parempi tehdä toisin, eihän tää pulju ole ollut pystyssä kuin vasta muutaman kuukauden :P Mites nää omakuvat? Haluisitteko niitä lisää vai jätänkö pois kokonaan? En pidä itseäni niinkään ihmeellisenä, mutta jos se on se juttu niin kyllä mä voin näitä kuvia tänne survoa :D Mä voisin kanssa ottaa kuvia ja kirjoittaa mun pikkasista sisaruksista.. Mielipiteitä kehiin, murut! :D

Arvatkaa miten mä nautin tästä säästä! Mun kevät kengät, takit ja vaatteet pääsee ulos kaapeista taas viettämään hauskaa elämää mun kanssani :) Huomenna on ilmainen Ben&Jerry päivä, torstaina joku hämy ripari tapaaminen ja perjantaina on säälittävän Bieber leffan vuoro med tutut murmelit, jonka jälkeen tullaan meille viettämään yöelämää :D Kaksimielisillä on aina hauskempaa, eikö? ;)


Malin - Hei ! Du har nå kommet til bloggen min. Jeg skriver om det som skjer og det jeg føler for. Så bare, ENJOY !

Joo, maanantai on aina tämmönen vaikea päivä, tiistaina taas parempi meno :) Meillä oli tänään liikassa lentopalloa, sijaisena poikien pedofiili opettaja joka huutaa, ei kuule ja räkii. Olen päättänyt etten puhu sille tän lukuvuoden aikana, sopimus on pitänyt aika hyvin, saa sekin kääkkä pärjätä ilman mun valovoimaista seuraa ;)

Jep, mutta nyt oikeesti pakko päntätä historian kokeeseen, morjestaa!

ps. Tack så mycket kaikille uusille murmeleille jotka ovat tätä blogia alkaneet seurailemaan, olette ihanuus!

Mitäs teidän alkuviikkoon kuuluu? :) Ja tulisiko sitä palautetta mieleen? ☼

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti