keskiviikko 13. huhtikuuta 2011

Wannabe police

No tertse!

Whoaah, oon taas niin sekopäistä toimintaa että! Meidän koneeseen tuli joku virus, joka nyt onneksi saatiin pois, mutta kun mun on tässä pitänyt lähettää opettajalle sellanen kirjotelmahomma, niin sit just ku olis jotain tällästä tärkeetä niin koneelle sattuu AINA jotain. No, nyt on kaikki hyvin, toistaiseksi. Siitä siis johtuu tämä parin(?) päivän hiljaiselo.

Oi kevät, mun rakkaus, on saapunut! Tuolla on lämmin ja nyt voin käyttää teoriassa melkein mitä takkia vaan ja vaatevaihtoehdotkin on jo aika laajat, vielä sukkahousukelejä odottelen, sitten kaikki on täydellistä! :) Tänään sain sitten survasta jalkaani noi mungolife Annalta ostetut tennarit! Ei sitten mitään kommenttia kuvien tai tekstin laadusta, camoon, mun toka postaus ;)

Mun rakas murmeli pikkuveli Roope oli tänään tosi ihana, kun mulle selvis että se oli ottanut mun yhet lemppareimmat aurinkolasit ilman lupaa, perusteilla että ne on coolit (omahyväistä muminaa) ja lähtenyt ulos ja rikkonut ne tahallaan. Ropsukka on siis 8 vuotta, mutta henkisesti pahasti jäljessä :D Olin tänään niin poliisi, kuulustelin siltä kunnon ristikuulustelun huutamatta(!) ja järkevästi, niin että se puhui ittensä pussiin ja alkoi lopulta itkemään (okei no vasta sitten kun sanoin että uudet lasit se ostaa omilla viikkorahoillaan, jolloin se ei saa Angry Birds-pehmolelua :D), äitikin oli yllättynyt mun mammataidoista :P Joo, mutta siis oikeesti ei sit super kiva, vaikka ne olikin Portugalista 5 €, mut ne oli rakkaat!

Olen tässä erittäin edustava juu, mutta olkoon tämä muisto edesmenneille laseille ♥ Kuva kesältä 2010, järkeä ja paremmuutta ilmeisiin tullut ehkä tässä vuoden kuluessa. Not.



Viekää mut hoitoon, oikeesti, oon menossa kattomaan Bieberin Omaa Elokuvaa.. Oohmm Baybyyh neverrh whoa sayyhoaa neveroaa.. Ehkä maailman säälittävin miniäijänkäppänä, mutta siksi mä kai sinne leffaan olen menossakin. Sieltä sitten kotiin med Minttu och Sade plus naapurin Ottomurunen ♥ Hyvää ruokaa, seuraa, musiikkia ja fiilis. Perfecto perjantai siis tulossa :P

Yes sir, mutta ei kai mulla muuta.. Ainiin! Ruotsin sanakoe meni järjettömän hyvin, veikkailen jotain ysiä... Ja hei, mun sanakokeiden keskiarvo oli syksyllä 4 ja alkukeväästä 6,6... Että olkaa ylpeitä musta!

Mitäs teille kuuluu? :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti