torstai 5. toukokuuta 2011

Alkoholimyrkytys kemian tunnilla, only i can do it..

Hei rakkaat!

Reckless Love-Hot


Mitä teidän perjantaihin (EDIT. tänäänhän on siis torstai..) kuuluu? Mulle ei sen kummosempia, tää arki vaan ei meinaa sit innostaa mitenkään, kemian jaksokaan ei oo niinkun ihan lähimpänä mun sydäntä. Saksan koekin nostattaa vaan karvoja, eih. Tää ei nyt oo kovinkaan jebulista, mut heeei, kuukausi vielä :--)


Heei kerrankin täällä on mun ottamia kuvia, älkääs dissatko ;)

Mä muuten meinasin saada tänään jonkun alkoholimyrkytyksen tai jotain..? Joo kummitädit ja muut, lakatkaa nauramasta. Minttu kans.
Meillä oli siis kemiassa jotain eri alkoholien testailua, sai haistaa (ihan järkyttävän hajusia!), sit katottiin palaako se. Nää ei ollu siis mitään siidereitä, vaan sellasta 100% alkomahoolia, joten puol desiä sellasta voi tappaa. Mä en siis kyllä ymmärrä miks just mä menin sörkkimään tollasia aineita, mut jotain mä sen kynän kanssa sähläsin, ja tajusin just kun olin pureskellut hetken kuluttua tota mun ihanaa kynää (paha tapa, tiedän! :D), että hitto, täähän oli ihan siinä aineessa. Menin sitten räkimään vessaan ja muuta, kun se maistui niin järkyttävälle. Toistaiseksi vielä hengissä!

Mut jos mä nyt yrittäisin pysyä hengissä ja muuta, terpsa vaan teille!

Meitsi punapäänä :P Not really.

5 kommenttia:

  1. Hyvinhän se on onnistunut! Oliko mun ohjeella? :D

    Vastasin sulle tonne http://enninkengissa.blogspot.com/2011/04/photoshop-tutoriaali-hiusten-varin.html

    VastaaPoista
  2. ENNI

    Oli sun ohjeella, mut se säätö mitä mä koitin, antoi vaan shokkivärejä... Kokeilen uudelleen :D

    VastaaPoista
  3. Laita sitä Hue-säätöä ihan minimaalisesti punertavaan tai kellertävämpään ja sitten säädä saturationia vähemmäks. Vois toimia, niin sillon ei tuu liian räikeetä.

    VastaaPoista
  4. Joo, yritin ja tajusin, pitää vielä harjoitella ;)

    VastaaPoista