maanantai 16. toukokuuta 2011

EHHANAA, LISBET

MORGENAA

Mä yritän pitää tän postauksen nyt jokseenkin ulkopuolella lätkästä, sillä jokaisessa blogissa siitä jotain taidetaan mainita. Tää oli mun toka lätkämatsi jonka katoin, eikä ollut hullumpi ;) Ja mä niin tykkään Tarja Halosesta, se on niin mahtava tyyppi! Vitsi on hyvä fiilis!



Lissu Ihmemaassakin meni tosi hyvin, porukkaa tuli ihan mukavasti katteleen eikä mitään suurempia mokia tapahtunu :) Mun alushamehärdelli (lue, peitto) tippu ekassa näytöksessä, mut se toi siihen rooliin lisää komiikkaa :D Ja toisessa näytöksessä mä säädin sit oikeen urakalla niiden kalvojen ja muiden kanssa, että hyvä minä! Lavaosuus meni ihan alright kyllä. Huomenna vielä viimeinen veto, sit se on siinä! Huisii!

Huomenna voiski vetästä sinivalkoset vaatteet niskaan, vaik vähän harmittaa et me ollaan niin kummallisen väriyhdistelmän maa, joku Japani kävis kyllä :D No mielummin sinivalkonen ku keltasininen, hyi! Ja sorgenaa näistä kämpsyistä kuvista, parempaa luvassa!!

Sinivalkoisia unia, leijonamussukkani ♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti