sunnuntai 29. toukokuuta 2011

Hiuksia pois

Kukkuu!

Voi herranen aika mikä päivä, puol ysiltä ylös messuun ja meinasin tylsistyä kuoliaaksi, Jumala kunnia hälle korkeuksissa jne, mutta tilaisuus oli puuduttava, oikeesti. Eikä se pappi edes langettanut syntejä mun niskaan vaikka mä olenkin sen riparipassini kadottanut (etsin eilen kaikenmaailman papereita myöhään yöhön, en löytänyt. Paska.).


Sit mun hiuksiakin napsastiin tänään, tuntuu sikalyhyiltä vaikka niistä ei paljoa pituutta lähtenytkään.. No mutta pari viikkoo ni ne saavuttaa ton ristiselän jälleen :D Sadepuppelin kanssa oli kunnon sunnuntaikeskustelut jälleen, sain taas vähän purettua mieltäni.

Mä ehdin pikashoppaamaan kirpparillakin (viekää mut hoitoon)! Ostin nilkkurit, joita voisin tsäkällä käyttää huomenna, vaikka meillä onkin liikkaa, mut jos tiistai-elokuu on helle niin..what else can I do?


Nyt mä voisin menä oikeesti, sillä mun pitäis esim. löytää puolet mun omaisuudesta ja näin. Näihin tunnelmiin, moi!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti