sunnuntai 8. toukokuuta 2011

Kamera kassissa, hymy huulilla..

Moii!

Siis aivan ihana päivä tänään, oikeesti! Mun mieliala on oikeesti niin korkeella et must tuntuu et huomisesta tulee tosi kiva päivä, vaikka tämmönen fiilis on erittäin harvinaista sunnuntaisin!
Mä oon jotenkin innostunut kävelemään toi kamera kainalossa, joten toivottavasti vastaisuudessa näitä omia kuviakin täällä näkyisi, perus we heart it -kuvien sijaan.. Mä en kyllä kovinkaan ammattitaitoinen valokuvaaja vielä ole, mutta kyllä se tästä, kyllä se tästä..



Huomenna meillä on pesistä, joka on yksi ainoita liikuntalajeja joista mä tykkään ihan oikeasti! Mä yritän uskaltaa mennä sukkiksissa ja minishortseissa tonne hyppelemään, vaikka meidän ihana liikkaope ei siitä innostukaan, mutta mä en kertakaikkiaan halua laittaa/raahata jotain verkkareita tonne helteeseen, kun mulla on kerrankin avattu ovet ihaniin kesävaatteisiin! Okei, kyllä mä jätän korkkarit kaappiin, mutta urheilukenkinä toimivat tennarit, sillä niitä hemmetin rumia lenkkareita minä en jalkaani pane!



Koulusta mä painunkin sitten Mintun kanssa sen mummille opiskelemaan saksan kokeeseen :D Mun vanhemmat on nukkuneet koulun penkillä, eikä numerot ole mitään kovin hulppeita, puhumattakaan siitä mitä on päähän jäänyt, joten ne ei osaa mulle selittää näitä asioita (meidän perheestä kukaan muu ei ole lukenut saksaa, onnekseen) niin pitää turvautua jo kavereiden perheisiin. Mä pelkään mun todistuksen Saksa-kohtaa, sillä se ei varmaan ole kovinkaan upea. Mä en kylläkään tykkää meidän saksan opesta yhtään, sillä saattaa olla osuutensa asiaan. (Yritin kirjottaa jotain nasevaa tähän loppuun saksaksi, mutten osannut. Päätelkää siitä.)



Ja kas, kello onkin taas jo ihan liikaa.. Sain tapeltua itseni isäpuolen kanssa tähän koneelle pariksi minuutiksi, ja kello vierähtikin jo taas aika pitkälle. Hyvin alkaa tämänkin viikon unet! Noo, kuukaus hei enää kesälomaan ja näin, en angstaa en! Keep smiling ja niin edes päin, öitä ihanat!



Psst! Huitsittaisko teitä Päivän Asu -kuvat tässä blogissa?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti