perjantai 6. toukokuuta 2011

Kenkäpää

Don Omar-Danza Kuduro



Heipsulii!

Noni, nyt se perjantai on, mitä eilen separoin edellisessä postauksessa. Tänään oli oikeestaan aika kiva päivä, tykkään jotenkin hirveesti noista puolen luokan tunneista, sillä mun rakkaat murut on toisessa ryhmässä, joten pääsee pörräilee vähän muidenkin ihmisten kanssa..
Meitsillä ei ole kovin ihmeellisiä suunnitelmia viikonlopuksi, mitä nyt sunnuntaina bilettää sit äidin kunniaksi kunnon pullakahvi tyylillä tai jotain vastaavaa..? Jag vet inte.

Mulla olis teille taas tehtävä. Vastaukset olis aika jebsaa :--)

HÄN?


VAI HÄN?

VAI KENTIES HÄN?




Osaa saattaa varmasti ärsyttää suuresti samojen, pienten, asioiden höpöttäminen täällä blogissa, mutta voi voi, se on oma ongelmani :)

Joku kiva pöpipää vois vielä keksiä jonkun kivan äippänäpäivälahjan, mutta mä häippäsen nyt viettämään perjantaita, moido!

Tälläkertaa tämmönen pehko, mä opin!

2 kommenttia:

  1. Noniin hienoa, toihan näyttää jo ihan aidolta! :)

    Mun sydämen vei kaks ylintä kenkää, ylimmässä vaan tykkään punotusta korosta ja alemmassa kukkakuosista! Voi kun ne voisi yhditää:D

    VastaaPoista
  2. Oi, kiitosta! :DD

    No niinpä! Mä nyt jotenkin kallistuisin eniten tohon kukkakenkään, mutta mikäli ne on finito (hyvin paljon mahdollista) niin sitten noi mustat varmaan, näytti niin kivoilta jaloissa :)

    VastaaPoista