sunnuntai 22. toukokuuta 2011

Kesäiset vaatteet, kesäinen mieli..

Heipsaa!

Palaan huomenna nyt vihdoin niiden ostosten parissa, mutta tässä päivän asua :)



Tänään oli muuten jälleen ihana sää, oikeesti mä oon niin onnellinen ihminen! Jonkun hörylä ihmisen laskelmien mukaan eilen olis pitäny alkaa maailmanloppu, mut mulla oli ihan sika hyvä päivä, oikeesti. Tutuistuin kunnolla yhteen mielettömän hyvään tyyppiin ja käytiin kattomassa se Vettä Elefanteille -leffa, oli hyvä! Oli kiva nähdä Robkin jossain toisessa roolissa ku Edwardina...



Meillä onkin ens viikolla todella rento viikko, kivat viisi koetta.. Ah, maanantai aamun aloittaa sitten Kemian koe, jota jatkaa TT.. Mutta se ei lannista minua! Joka päivälle on melkeenpä mahteja suunnitelmia sitten vapaa-ajaksi, joten auringon alla on helppo hymyillä! Mun rusketusrajatkin on jo skarpanneet!


|Hame, Weekday|Vyö, Seppälä|Toppi, H&M|Neule, SisterS Point|Aurinkolasit, Rayban|Korvakorut, H&M, Tukholma|Käsikoru, äidin kätköistä|

Reilu 3 viikkoa ni lähetään Sadekultapuppelin kanssa Portugaliin! I can't wait!

Tämmöinen asu tälläkertaa :) Mitäs piditte?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti