keskiviikko 4. toukokuuta 2011

Kevät hommelipommeleita

Terve!

Tällä hetkellä mun fiilikset noiden kenkien suhteen on yes, seilorkuosina..? Te olitte kovin vaitonaisia asian suhteen, mutta se on ihan okei :) Tänään oli ruotsin koe, joka menikin yllättävän hyvin, oikeesti :D Saksan kokeeseen pänttäys taas... mä en tajua yhtään mitään! Oon niin pahasti pihalla ettei naurata. Mut hei, nyt ei angstata, sillä mikäs päivä tänään on? TADAA, mun nimpparit! Ja vasta toinen virallinen, sillä Rosa tuli kalentereihin vasta vuonna 2010 :)

Ja vihdoin mulla on kuvattuna ne ostoksetkin, jeeh! Nää on shoppailureissuilta a) VAPPU b) Tiistainpikashoppausjee. Tämmöstä siis.


H&M:n suklaanaamio. Euron, en voinut vastustaa kiusausta :D


36:n värin luomiväripaletti, från H&M


Aurinkolasit MicMacista, aika kivat :)

Sinivalkoraidallinen toppi, H&M



Neonpinkki kynsilakka, Depend, KICKS

Mitäs työ tykkäilitte? Minä ainakin :D Jebsaa, viikonloppua kohti, kyllä tää väsymys tästä.
Ens viikolla biksukelit, jei!


2 kommenttia: