tiistai 3. toukokuuta 2011

Rakkaushuolia..

Heei!

En oo varma oonko muistanut mainita, mutta minähän siis harrastan teatteria ja näin, tällä kertaa vuorossa Liisa Ihmemaassa ja Herttakuningattaren roolissa toimin siis. Ja voi tsiisus, meillä on 14. päivä esitys ja.. no esitys ei ole vielä ihan.. valmis :D Noo tänään oli sellaset megatreenit, jotka kesti normin 1,5 h:n sijaan sitten sellaset neljä tuntia.. Edistyttiin juu!

Tästä johtuen ostoskuvaukset jäävätkin sitten huomiseen (jälleen.. :P), mutta silloin pitäisi oikeasti olla aikaa, samoin säätää tota banneria. Juu. Mutta nyt mulla on pieni ongelma mun ihastuksen kanssa.

Anna mielipiteesi heistä:




Olen siis rakastunut tähän kyseiseen kenkään. En tiedä mikä tässä oikein viehättää, mutta silti! Aaevan ehanat kenkulit! Ongelmia löytyy kumminkin..

• Korko on korkea, mutta niin on pohjakin. Ne ovat paksut ja tukevat, joten kävely saattaisi olla aika helppoa, luulisin..
• Ne maksavat 30 €, ja ihan ihan oikeesti mä en niinkun tarttis noita, mut käviskö noi kevätjuhlaan? Sillä mikäli ne kävisi, voisin minustaa mun shoppailulistalta juhlakengät.
• Noi on ilmeisesti tosi suositut kengät, joten niitä saattaisi näkyä monella muullakin.
• Kumpi kuosi on kivempi?
• Ovatko noi edes kivat?

Auttakaa, murut, en selviä yksin! Tack så mycket!

Mä olin hei kans ahkera tänään, vedin hirveessä nälässä täysiä lavalla, sit aina niinä hetkinä ku pysty vähän chillaa luin ruotsin kokeeseen/tein ussan tekstiä kännykän wikipedialla! Kyllä sitä ehtii kun vaan tekee!

Ja vielä yksi asia, mut anteeks, toi sää, tuolla on kylmä, miksi helehemmetissä tuolla on kylmä! Onko kuukaus päässy unohtumaan? Jos mä otin viime torstaina aurinkoa bikineissä niin että rajat tuli, minkä ihmeen takia mun pitää kaivaa joku toppatakki esiin, häh? Ei ma en umara.

Jebsaa, nyt jokainen murmeli voisi vastata tossa alakerran postilaatikossa näihin kysymyksiin:
1. Mielipide noista kengistä ↑
2. Mielipide bannerista JA jos tietää miten noita leveyksiä voisi säätää, olis kiva :)

Mut nyt meitsi ryntää nukkumaan, moi!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti