maanantai 23. toukokuuta 2011

Shoppailua..

Moikkista moooi!

Super viikko lähtenyt käyntiin ihan hyvällä menestyksellä! :) Kaksi koetta takana, TT ja kemia. TT oli sellanen essee koe, jossa piti kirjottaa kriisiin joutuneesta ihmisestä.. No minä tunnetusti vuodatin hirveen dramastoorin jostain petetystä naisesta, kuvailtuna kaikella ylimääräisellä tilpehöörillä.. Jos toi koe menis K tasolle, olis mullakin 10 käsillä, mutta epäilen vahvasti.. Kemiakin meni hyvin! Mä yllätyin mun proteiini rasvahappo tietämyksestä itsekin :D

Tässä hei ties kuinka vanhoja ostoksia, kaikki siis hietsun kirpparilta! :)


Ihana kesälaukku tollasella hillityllä jänskällä kultasella matskulla. Pienet kivat yksityiskohdat sivuilla. Jee!


Tollai verynice perus olkaimeton biletoppi, kankaat menee kivasti tosta edestä.

Pakko muuten ihkuttaa tähän väliin mun iihanasta laukkukoukusta!



Sit tollaset superkivat isot kultaset helmet.. Sopii hyvin edellämainittujen kera! :) Rakkautta!


Ja sit nää kengät. Mä en tiiä mikä muhun meni, oikeesti! Noi on aikas järkyttävän korkeet, mut kans aikas järkyttävän ihanat! Toi leopardikuosi ja kaikki! Noi on hintsun liian isot, mut kyl niil pärjää. Mikäli ne kukkakengät ei ehdi tulee, ni noi on varmaan sit mun plan B. Hui!

Nyt panostusta ruotsin kokeeseen! Kävin muuten kattomassa sen Red Riding Hoodin, oli kyllä aika.. totanoin.. twilight kertaa 10 :D Mut hauskaa oli!

Mikä miellytti eniten ostoksista? :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti