torstai 19. toukokuuta 2011

Tyttö punaisissa shortseissa... Eli päivän asu!

Ciao!

Anteeksi tää hiljaisuus blogin puolella, mut mä oon ollu super kiireinen, on ollu tota lissua ihmemaassa ja sit ihan kuolettavaa väsymystä, joten mun tavote, postaus päivässä, on kärsinyt nyt vähän, mut yritän tehdä tästä vähän runsaamman kun on uutta kuvamateriaaliakin tässä teille :)




Näin aluksi tosta gallupista, bloggerin maanantainen(?) sekoaminen tais sit vähän sekottaa sitäkin, sillä parhaimmillaan tossa oli 11 ääntä, mut nyt siellä on vain seittemän.. :/ Mut joka tapauksessa suurin osa oli sitä mieltä että asukuville vois näyttää vihreää valoa, joten yritän nyt vähän kuvailla niitäkin, tosin mun kuvausmahdollisuudet ei oo mitkään maailman hehkeimmät, jotenka mitään taidekuvia tuskin on (VIELÄ) tulossa..

Tässä nyt kummiskin vähän kämpsyjä kuvia yhdestä lähipäivän asusta :)




Toppi, H&M|Shortsit, Benetton|Nahkatakki, KappAhl|Kengät, Converset, joululahja|Aurinkolasit, MicMac|Korvakorut, Glitter|

Jeah, tämmöstä. Katotte ties kenen tahansa ekoja asukuvia, ne ei oo mitään erittäin upeita, mut kyl tää tästä :D Mua nyt vähän huvittaa noi kuvat, sillä noista ei oikein korostu toi asu, mut korostan vielä että parempaa luvassa, eiks nää kuvat muutenkin oo kehittyny siitä we♥it -kamasta?? :D

Huomenna perrjantaiii! Ihanaa, Minttu tulee meitsille ja näin..? Eilen oli ihana päivä noiden kultapuppeleiden kanssa, hypittiin lintsillä ilman rannekkeita siis, sit säädettiin sörkässä oikeen urakalla ja tultiin meille tekee ruokaa ja kävelee korkkareilla, ja miten suuri yllätys, molemmat unohti puolet omaisuudestaan tänne :D No ei ollut uutta.. Huomiseen, silloin toivon mukaan ostoskuvia.. Nyt mä meen leikkimään tän kultasen kanssa, moi!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti