lauantai 28. toukokuuta 2011

Vaatekaappini oudoin yksilö

Heljou!

Joo, kyllä muakin ärsyttää tää bloggerin separointi, mutta tuskin olen ainoa! Lukijapalkin katoamistemppu ottaa kyllä päähän. Mutta en angstaa siitä nyt :)

Tänään menin makutuomariksi Mintun kevät/konfismekon suhteen ja Vilasta löytyikin kiva kullanvärinen mekko :) Piipahdettiin YleX konsertissa kattomassa Von Herzen Brothers, hyvä meininki oli!

Tänään ajattelin esitellä yhden vaatehuoneeni kummallisimmista asukeista. Mikään shokkivaate tämä ei ole, mutta eroaa Gina Tricot massasta :)


pikkupapusetkin tuli mukaan kuvaan :D

Noi pöksyt tuli ostettua joskus vuosi sitten Reuse Republic -tapahtumasta, jossa siis nuoret suunnittelijat tekevät näiden perusvaatekauppojen jämävaatteista uutta. Tapahtuman yhteydessä oli muotinäytös, jonka jälkeen tuotteita sai ostaa. Mä en todellakaan ymmärrä miksi mä halusin juuri noi ostaa, mutta kivathan noi on. Ne on siis tehty Benettonin kauluspaidoista :D

Sellasta. Huomenna mulla on 10:ltä aamulla messu! Tää riparivuosi ottaa kyllä välillä päähän..! Ei, en kestä. Mun pitäis löytää vielä joku turvalomake mikä pitäis täyttää.. Ei siis mitään hajua missä se on. Josta tulikin mieleeni että olen onnellisesti onnistunut (O-O-O :D) kadottamaan saksan tekstikirjan. Ei herranjumala missä se voi olla, en ymmärrä ollenkaan! Niin muuten hei tänään huomasin että mun lompakosta on haihtunut 30 €, eikä mulla ole minkäänlaista käsitystä että olisinko mä ostanut niillä jotain, kun mun mielestä en. Tuskin niitä pöllitty on, mutta vaikea mun on uskoa että ne olis vaan tippunut mun huomaamatta. Hyvin männöö, saa onnitella.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti