perjantai 20. toukokuuta 2011

Viis ysii ja rusketusrajat, oh ah!

Heipsaa!

Anna Puu- Ruusunen



Miten mä onnistun sit säätää jokaisen lupauksen tän blogin suhteen? :D Mun piti laittaa tänne kuvia ostoksista ja vaikka sun mistä asuista, mut sorgenaa, isäpuoli vei kameran mennessään mökille, ja mä todella rukoilen ettei se poista niitä kuvia. Se ei käsitä eikä tuu ikinä käsittämäänkään tätä blogi harrastusta liitettynä kynsilakkojen ja oman pärstän kuvaamiseen. No, onneksi se ei ole mun ongelma.


Jebsaa, mua saa nyt todellakin onnitella, sillä näyttäis siltä että mun todistuksessa komeilee huimat viisi ysiä! Oikeesti! Ah, oon niin sekasin :D
9 tuli köksästä, liikasta (en voi käsittäääää, minä laiskimushylje!), mantsasta (ööö olin lähes koko jakson Thaimaassa..? Pisteet kotiin hyvästä esitelmästä!), eurytmiasta (erittäin outo ja tylsä steiner aine :D) ja äikästä! JES!
KA on siis nyt jotain 7,7, joten ehkä se siitä vielä nousee/laskee :D Mut olen ylpeä itsestäni :)


Mä oon yrittänyt kuvata jokaisen meidän luokkalaisen ja tehdä siitä kuvakollaasin facebookiin.. Suurin osa oli aluksi ihan innoissaan siitä, mut sit mua alko pännii koko juttu. 50% ainakin alko narisee sitä et " oon ruma, yäääk " tai sit muuten vaan vastustaa sitä ajatusta et facebookiin herranjumala, joten meidän luokassa on sit varmaan seittemän oppilasta. Tänne sitä kuvaa ei siis tule, mutta joo, kuhan nyt marmatin vähän :P



Huomenna mä nään yhden ihanan ihmisen, kenen kanssa oon jutellu vaan netin välityksellä vajaan vuoden ajan. Julia vaikuttaa niin ihanalta ihmiseltä etten malta odottaa huomista! Mennään kahville, pyöritään kaupoissa ja mennään kattomaan Vettä Elefanteille :P Ihanaa!

Tää sää! Voe että, tätä mä olen odottanut! Rusketus rajat on vaan vahvistunut (kyllä, makasimme auringossa bikineissä jälleen) ja mielialakin on korkealla, kerrankin. Pari viikkoa ni kasiluokka oli sit siinä, jes!




Mitäs viikonloppu suunnitelmia teillä? :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti