perjantai 27. toukokuuta 2011

Neljä parasta asiaa ulkonäössäni!

Heipsan!

Selailin tota edellistä postausta hymy huulilla aina uudelleen ja uudelleen, noi on kyllä kieltämättä aika mehukkaita juttuja joita tuli osteltua.. En kadu! Heei, oon selaillut addiktoituneesti Itella Postin sivuja, bongaillen missä päin suomea ne mun kengät menee.. Mut nyt niissä lukee että toimitettu kohteeseen, Käpylän Posti! Mä en ole kylläkään saanut mitään tekstaria (vaikka pitäis) että niitä voi tulla noutamaan, joten istuskelen täällä nyt aika haavi auki kun en oikeen tiedä mitä pitäis tehdä. Onko posti muuten auki viikonloppuisin?

Ajattelin nyt itse haastaa itseni tälläiseen postaukseen, joita on muillakin bloggaajilla näkynyt, eli Positiivisia asioita ulkonäössäni.

Nää menee nyt jokseenkin sekalaisessa järjestyksessä, mutta...

Hiukset




Mulla tulee tositosi usein sellanen fiilis, että NYT, nyt ne hiukset lähtee prkl! Mutta en mä ikinä uskaltais poikkasta näitä kerralla kovin lyhyiksi. Näistä saa niin paljon kaikkea, kun vaan jaksais laittaa. Vaikka näiden pesemiseen kuluukin pieni elämä, nää on niin paljon helpommat kuin vaikka tyylikkäät, lyhyet kampaukset. Nää vain on, eikä näitä pidä laittaa mitenkään ihmeellisesti näyttääkseen ihmiseltä.

Hampaat



Reilu vuoden uskolliset junaratarauta taipaleen, huulien yöllisen teippaamisen, kuminauhojen pyörittämisen, särkylääkkeiden napsimisen, mitä ihmeellisempien häkkyröiden suussa pitämisen jälkeen sain sen pepsodent hymyn, joka oli vain kaukainen haave silloin joskus. Edelleen mä nielen ja puhun väärin, mutta voin hymyillä ilman häpeää.

Vartalo



Minäkin olen epävarma. Katselen vartaloani eripuolilta ja peilailen jatkuvasti, mutta silti pystyn sanomaan pitäväni vartalostani. Monet saattavat ajatella että kyllä, hoikkana olisin onnellisempi ja täydellinen. Eiei, ei se niinkään mene. Minäkin stressaan vartalostani paljon, mutta siitä huolimatta oma ulkonäköni ahdistaa minua enää vain harvoin. Vartaloaan pitää oppia rakastamaan.

Iho



Hipiäni ruskettuu todella helposti, ja pysyy hyvässä kunnossa pienellä hoidolla. Välillä rasvainen välillä kuiva, silti kuulas ja usein kauniin värinen. Talvi on pahinta, tuskin olen ainoa. Vaikka välillä epäpuhtauksia pukkaa kaikesta ihonhoidosta huolimatta, pääosin pidän ihostani :)

Kuvia, joita täällä ei olisi pahemmin julkaistu ja korostaisivat juuri sitä tiettyä ruumiinosaa, oli muuten pahuksen vaikea löytää, mutta näillä mennään. Juuri näinä päivinä olen tuntenut oloni todella itsevarmaksi, joten tämä oli hyvä sauma tälle postaukselle :)
Toivottavasti tykkäilitte! Haastan kaikki naiset!

Ps. Pitäsikö banneria vaihtaa?


4 kommenttia:

  1. tosi kivan oloinen blogi sulla ja ihanat hiukset! :)

    http://saara-kissntell.blogspot.com

    VastaaPoista
  2. Tosi kiva blogi + tykkään ihostas. ;)

    http://iloved0nkeys.blogspot.com/

    VastaaPoista
  3. Hah, kiitos! :)
    Käyn kurkkimassa!

    VastaaPoista