torstai 23. kesäkuuta 2011

100.. eiku.. 60 RANDOM FACTS ABOUT ME

Aattelin pistää teille tämmöstä postausta pystyyn sillä välin kun meitsi makaa rannalla koneen ollessa tavoittamattomissa. Joskus valovuosi sitten tälläsen tein(?), mutta luulen että ne jutut oli ihan älyvapaita yms yms, joten tässä nyt faktoja Rosasta : ) Kuvituksena omaa nassua parin vuoden ajalta.

1. No helpoista on helppo aloittaa. Mun oikea nimi on siis Rosa-Maria, lausutaan vielä Mariia, mutta mä pidin sitä pienenä liian pitkänä nimenä, joten mun nimi on lyhentynyt sitten Rosaan, eikä kukaan mua enää Rosa-Mariaksi sano.
2. Mä olen asunut koko elämäni Helsingissä, enkä usko että tulen ikinä muuttamaankaan mihinkään muualle Suomessa.
3. Ulkomaista mua kyllä kiehtoo ihan toi naapuri Tukholma, sit jossain lämpimässä olis kiva asua, niinku vaikka Italiassa. Joku New York olis kans kiva. Ja Lontoo!
4. Mä meen tästä ysille ja käyn steiner koulua. Mä tiedän että se jakaa suuresti mielipiteitä, mutta itse pidän siitä enkä kuitenkaan ole jakomielitautinen hullu.
5. Ajattelin myös käydä lukion siellä.
6. Mä pyrin toimittajan ammattiin ja olen jo aika varma valinnastani.
7. Mä rakastan kirjoittamista hirveesti! Eniten mä tykkään varmaan pitkien novellien kirjoittamisesta ja sit toki tästä blogista :)
8.
Demittäminen ei oo mun juttu. Välillä käyn pörräämässä siellä ja kommentoin jotain, mutta mä oon saanut aika paljon paskaa niskaan siellä, joten en viitti pyöriä paikassa jossa tarkotuksena on dissata muita ihmisiä.
9. Facebookkiin oon sit taas ehkä liiankin riippuvainen : D
10. Mä en oo muuttunut yhtään ulkonäöllisesti koskaan, mulla on ollut aina pitkät ja vaaleat hiukset, välillä otsis, välillä sivuotsin jne, mutta periaatteessa silti samannäköinen aina!



11. Tän postauksen vois ehkä kuvittaa mun kuvilla viime vuosilta, mutta niissä ei oo mitään kovin suurta muutos skaalaa : D
12. Meidän perheemme on outo. Esimerkkinä siskoni joka pyörii tiskirätti päässään peilin edessä. Päätelkää siitä.
13. Välillä mä angstailen ihan syyttä, jonka jälkeen mä angstaan sitä että mä angstaan vaikka siihen ei ole mitään syytä.
14. Spotify on aika jebsa juttu, vaikka mä vihaan sitä että se lagii tai että siinä on mainoksia niin paljon.
15. Mut saatetaan leimata massateiniin jos mä kävelen kadulla vastaan, mutta mä en sitä todellakaan ole.
16. Mun tyyli saattaa olla tosi naisellinen ja tyttömäinenkin, mutta joskus mä taas on aika rock henkiseen tyyliin taipuvainen.
17. Mun vaatekaappi on aika punasävyinen, vaikka nyt mä olen oppinut haalimaan vähän muutakin väriä sinne.
18. Vanhemmista sen verran, että äiti on ikuinen kotiäiti, tai ainakin se tuntuu siltä, sillä mun elämän aikana äiti on ollut töissä jonku 4 vuotta, kaiken muun ajan se on ollut hoitovapaalla ku nää on ollu pieniä.
19. Mun isä taas on muusikko, juontaja, dj ja radiotoimittaja :D Sen uraa on vähän vaikea määrittää, se tekee niin hirveesti nykyään kaikkia juttuja.
20. Tajusin just että mun laukkuun oli muussaantunut läjä tomaatteja (y)



21. Äiti pyrkii olemaan aika luomutyyppi, mutta silti me ollaan aika tuhoisia maapallolle. Meitä on niin paljon, niin me saadaan kyllä jätettä aika paljon aikaan, plus kaikki sähköjutut.
22. Mutta meillä on luomumaitoa!
23. No on meillä hygieenajutut ja jotkut ruoka jutskatkin luomua.
24. Äiti on mun elämäni tärkein tyyppi. Meillä on niin hyvää läppää ja kaikkea, jota kukaan muu ei oikeen tajuu, monesti kaveritkin kattoo sillai jännästi kun selitän vedet silmissä jotain "hauskaa juttua".
25. Mä oon aina ollut suklaatyyppi, mutta nykyään mä oon kyllä alkanut tykkäilemään pehmeistä hedelmäkarkeistakin.
26. Mun huone on aika pieni, mutta silti mä tykkään siitä tosisuperpaljon! Ainiin, se huonepostauskin pitäis tehdä... Mut eka 20 lukijaa täyteen! :D
27. Horoskoopiltani mä oon leijona.
28. Mä en osaa laulaa sit yhtään. Mut silti mä tykkään laulamisesta tosi paljon!
29. Siviilisäädyltäni mä olen sinkku, ollut oikeastaan aina ollutkin, jotain ala-aste juttuja lukuunottamatta, heh heh : D
30. Mä ihastun kai aika helposti, vaikka mä olen aatellut etten mä ihastu koskaan, mut toisin on käynyt. Mut muhun on ilmeisesti aika vaikee ihastuu.



31. Musta on alentavaa käyttää naisesta muija sanaa, mutta välillä musta on vaikee keksii mitä mä sit naisesta käyttäisin.
32. Vähän sama vika poikien kohdalla, kun "jätkä" tai "kundi" tuntuu jotenkin huvittavilta, mulla tulee niistä mieleen vaan jotku teinikirjat.
33. Mä en syö punaista lihaa ollenkaan, en oo koskaan syönytkään ja sillä tiellä tulen varmaan aina olemaankin.
34. Mua ottaa päähän et tää kone lagittaa : D
35. Mä harrastin tanssia 3-vuotiaasta 13-vuotiaaksi, kunnes en jaksanut enää. Enkä mä oikeen osaa sanoa osaavani tanssia, mutta jossain hyvissä bailuissa tulee tanssittua kyllä ihan kiitettävästi!
36. Mulla todettiin astma joskus kun mä olin neljä, sillon se oli aika paha muttei enää niinkään, mut hiihtäminen on helvettiä, pistän sen astman syyksi! :D Kai mä hengitän ihan väärin urheillessa.
37. Mä vihaan urheilua silleen, tai mulla on aika paska kunto. Mut mun liikka on 9 ♥
38. Mä oon kans allerginen kaikille elukoille ja koivulle jajajaja kaiken maailman heinille oikeen superisti että lääkäritkin ihan kauhistelee, mut ei se mua haittaa, ihan hyvin mä' oon pärjäilly :D
39. Yks mun rakkaimpia harrastuksia on teatteri, se on ihan parasta! Se fiilis, porukka, kaikki, rakastan sitä!
40. Mun musiikkimaku on überlaaja silleen, että mun suurimpiin hehkutuksiin kuuluu mm. Pendulum, Anna Abreu, Reckless Love, Jenni Vartiainen, Chisu ja ties mitä.. Jonain päivänä Anna Abreun keikalle, toisena Linkin Parkin. Päätelkää siitä.


41. Mä oon tosi iloinen jokaisesta uudesta lukijasta jonka mä saan :) Mä ratsaan sen profiilin läpi ja olen usein liittynyt hänen bloginsakin lukijaksi, jos vaikuttaa kivalta. Sit mä taas harmistun siitä jos joku lukija lähtee pois, tulee sellanen "just ku olis tulos tää hyvä juttu" -fiilis! :D
42. Mä en vihaa ketään. Ja pyrin siihen etten puhuisi kenestäkään pahaa, oon vaan huomannut ettei se auta ketään.
43. Mä tykkään thai- ja italialaisesta ruoasta aika paljon : )
44. Mua ärsyttää epärealistiset ihmiset jossain määrin. Joskus on pakko herätä todellisuuteen ja siihen, ettei kaikki ole mahdollista, varsinkin silloin jos asioiden eteen ei viitsi tehdä mitään.
45. Mä työskentelen siivoojana kampaamossa ja mun isomummolla.
46. Mun mummu kuoli vuonna 2006 ja se on mun tähän astisen elämäni suurin menetys ja suru.
47. Toinen mun mummuista taas asuu Portugalissa, jonka luona mä siis tällä hetkellä olen Saden kanssa. Jee!
48. Mä en ymmärrä julkisuuden ihannointia, en ollenkaan, mua ärsyttää se suunnattomasti.
49. Mua ottaa päähän se, miten paljon maailma pyörii rahan ja seksin ympärillä. Musta ne ei oo ollenkaan ne upeimmat ja tärkeimmät asiat tällä planeetalla, kun kelaa mitä kaikkea täällä on. Jokainen tavallaan.
50. Ennen vuotta 2011 mä kuvasin aina kännykällä ja jollain mustavalko asetuksella, kuten tänkin postauksen kuvista huomaa.


51. Nyt soi Bob Marley.
52. Mä en oo kovinkaan kilpailuhenkinen ihminen.
53. Tästä kertaa mm. se, että mun tavoite oli tehdä tästä listasta 100 faktan juttu, mut tää supistuu 60:een.
54. Mulla ei oo mitään erityistä fobiaa, paitsi ehkä käärmeet..
55. Lemppari vaatekauppojani on H&M, Gina Tricot ja Spirit Store, tän voi havainnoida asu kuvista kyllä aika selkeesti :D
56. Mä oon kyllä kans aika ahkera kirppistelijä.. Hietsun kirppis! ♥
57. Mun vaatekoko on XS tai S. Kengän koko on keskimääräsesti 38.
58. Sisäinen kauneus vaikuttaa oikeesti ulkonäköön. Liittyi aiheeseen :D
59. Mä en tykkää juustopallerosmileista, mutta nacho cheese balssit on mun addiktio, jonka tutut tietää jo liiankin hyvin!
60. Tää blogi lukijoineen kaikkineen on mulle tosi rakas, muistakaa se! :) Ja tämä lista oli tässä!

1 kommentti: