lauantai 25. kesäkuuta 2011

Elämää Portugalissa, vida em Portugal...

HELLOU!

Voijettä täällä on kuuma, oikeesti, autossa istuminen on yhtä tuskaa! Onneksi ollaan päästy lähes päivittäin uimaan, joten saa sit vähän vilvoteltua, vaikka sekin on ohimenevä lohtu. Mutta mä en valita, mä rakastan tätä! Ruoka on tositositosi hyvää, ihmiset on ystävällisiä ja mukavia.. Juhannuskin sujui mukavissa merkeissä, ylitettiin itsemme ja mentiin tanssimaan tonne kylälle kun oli jotkut perinteiset juhannustanssit. Kuvia oon ottanut urakalla, shoppaillut sitäkin enemmän, joten varautukaa kuvaoksennukseen tossa heinäkuun puolella!!

On täällä vastoinkäymisiäkin, eilen olin ihan tavallisesti suihkussa kunnes se letku irtosi. Ja mä en ihan oikeasti tehnyt mitään (joomätiedän et tutut hekottelee, seliseli, mut tällä kertaa mä en ihan oikeesti riehunut tai mitään!!!).. No sen suihkun elämä oli sit siinä, mä jouduin pesee mun metrin pituset hiukset lavuaarissa ja itteni jossain hemmetin vadissa! Tänään saatiin suihkukorjaaja paikalle ja kaikki on ok, mut ku mä pääsin suihkuun niin lämmin vesi loppu. EI ELÄMÄ! Niin ja tähän vois jatkaa viel sen verran että keittiössä oli torakka. Voi jee.

Kaikesta huolimatta mulla ei kyllä oo ikävä Suomeen. Paitsi lakuja. Ja ruisleipää. Ja meiän suihkua. Mut ei muuta! Vielä viikko tätä ihanuutta, joten yrittäkää tekin pärjäillä ilman mua ja kuvia, tuitui :)

PUSSSSS!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti