sunnuntai 5. kesäkuuta 2011

En ole addiktoitunut shoppailuun, en ollenkaan!

Heipsansaa!

Tänä aamuna oli muuten ihan tosi jännä fiilis, oli tosi hassua aatella et nyt on sit se kesäloma, ihan oikeasti. Tää päivä on mennyt sit vähän utusissa fiiliksissä, mut onneksi ens viikolle on jo tiedossa kaikkea kivaa :) Mulla olis tavote, että mä ihan oikeasti tekisin paljon asioita, näkisin ihmisiä ja pitäisin hauskaa. Mutta toisaalta, kun mä yritän miettiä mitä kaikkea mä duunailisin, niin sit tulee sellanen "njääh, kotona on kiva olla, ei jaksa ", joka taas ärsyttää mua itseäni :D Laiska mikä laiska.

Tänään tuli jälleen (sunnuntain traditiona) pyörittyä hietsun kirppiksellä, tälläsiä jutskeleita sieltä tarttui mukaan :)
Tää on ihan outo ostos multa.. Mä en omista lähes yhtään vihreää vaatetta, ja tässä sitä nyt ollaan. Mut tää oli jotenkin niin relan näköinen tollai ranta-asu :)


Selkäosa on tämmönen avonainen :) Selkä tuulettuu! :D
Yksityiskohta! :D Joo, 2 € maksoi :)

No aina on pakko edes yksi leopardijuttu ostaa hei!

Ja tää oli vähän poikkeevaa siihen oranssiruskeeseen leopardiin, tää oli ihan sellasta sinertävää! Lumileopardia! :D Mä luon kuoreni uudelleen, kun tulee ostettua vähän epärosamaisia kuteita :) 0,50 €

Partybailamos paitojakaan ei voi koskaan olla liikaa! Tää oli tämmönen kiva hopee rento mukava peruskiva bilepaita/mekkoasia :)
Toi kaulusjuttu on tollanen hopeapaljettinen.


Takana napit ja avonainen selkä. Tää on sit just niin perusrosa ostos :D 1,50 €

Tämmösiä. Eilen mä muuten palkitsin itseni shoppailemalla H&M:n nettisivujen alepuolella :) Ihan mukavasti on sieltäkin tulossa juttuja :) Ei tää shoppailu miksikään addiktioksi ainakaan ole muodostunut ;)

Mä nyt säädän ton bannerin kanssa sit ihan urakalla, mutta jos tän tämänpäiväinen jäisi vaikka sitten pysyväksi :D Saa muuten jelppiä noiden leveysasteiden (vai mitä ne on? :D) kanssa, sillä toi banneri ei nyt ihan oo keskellä, mutta opetellaan elämään tämän asian kanssa, sillä mun älylliset ATK taitoni eivät riitä tuon mysteerion ratkaisemiseen :D

Mitäs tykkäilitte kirppislöydöistä? :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti