maanantai 13. kesäkuuta 2011

Jos ei heilaa helluntaina, niin jono juhannuksena!

Hellouta!

Jenni Vartiainen-Minä ja hän



Arvatkaas kuka lähtee sunnuntaina Portugaliin? Mieletöntä! Yritän välttää tätä ihkutusta vielä lähipäivinä, jätetään se sitten lähemmäksi 19 päivää :)

Eilen oltiin tosiaan Suvilahdessa, niinkuin varmaan 60% helsinkiläisistä..? Oli aika upee päivä! Käytiin kattomassa Anna Abreu ja Jenni Vartiainen, vitsi olin fiilareissa illalla! Kaikki biisit tuli huudettua sanasta sanaan läpi, tunnelma katossa! Ja Jenni vilkutti mulle! Löl :D Vähän harmitti kun ei nähty Jenniä loppuun asti, mutta tarpeeksi sentään, että hiffasin miten upea ihminen se on! Se sen asenne, aitous ja ääni, se on enemmän kuin laulaja, kuin musiikki. Upee tyyppi!




















Nää kuvat onnistui yllättävän hyviä, joo tiedän että näitä tuli liikaa mut mun mielestä on kivempaa että on liikaa kuin liian vähän.. Minä olen minä ja sinä olet sinä, jee!

Tänään mä aion olla ihan sisällä ja vaan olla, toi kaatosade ei oikeen innosta..! Vois vaikka aloitella pakkausta..? Hiihiihii! Ainiin, eilen oli helluntai! Jos ei heilaa helluntaina, niin ei koko kesänä, pull shit! Jos ei heilaa helluntaina niin jono juhannuksena, missäs meitsi on juhannuksena..? Portugal, here we come! :D

Mikäs on teidän tilanteenne? Onko heilaa vai ei? ;)

1 kommentti: