lauantai 18. kesäkuuta 2011

Minä pikku bimbo!



Good news!

Passi löytyi! Minä maailman viisain ihminen olin jättänyt sen jonkun vanhan laukun pohjalle hengailemaan. Voi tätä älykkyyden määrää!

Otsikosta tuli mieleen, tiesittekö että bimbo on italialainen hellittely nimi pojasta? Mä olin aina pienenä mun mummun oma pikku bimba :) Oli kiinnostavaa!


Ehkä tää yskäkin alkaa jo ihan pikkusen helpottaa, ainakin haluan ajatella niin. Laukku nyt melkeen pakattu, vielä pitäis tulostaa se lentolippu paperi jostain.. Eilen oli vähän angsti fiilikset, mutta pistän sen väsymyksen piikkiin.

Tänään Mona tulee meille yöksi, vähän rentouttamaan mun mieltä.. Toivottavasti se poloinen voi nukkua ku mä yskin ku hevonen. Oe voe.

Hyppäsin keinusta ja kiljuin samalla=kuva.

Jeba, mutta mä voisin vielä ajastaa teille yhden postauksen ensi viikolle, tän älykkäämpää seuraa ette musta nyt saa (ette kyllä koskaan :D), pitäkääpäs mukava päivä! Puss och Kram!

2 kommenttia: