torstai 30. kesäkuuta 2011

MITÄ MINUSTA TULEE ISONA?

Tämä kysymys on se, mitä saamme kuulla siihen asti kun olemme vihdoin saaneet virallisen pätevyyden johonkin ammattiin. Tässä saatte kuulla, mihin meitsi pyrkii? :)


Alkuun tällänen kaavakuva (jonka eteen on nähty vaivaa!) joka selkeyttää jokseenkin tätä mun kuviota.

Pahoittelen epäselvyyttä

LUKIO!

Nyt seuraavaksi menen siis ysiluokalle, mutta lukiojutskat alkaa olla jo käsillä.... mutta olen tylsä ja jatkaa nykyisessä koulussani, joka on siis steinerkoulu. Olen luova tyyppi, joten steiner sopii mulle, meillä on kans niin ihana luokka, joten en haluaisi lähteä pois, varsinkin kun tuolla meitä venaa Rooman matka, näytelmä ja päätöstyöt.. Ei, en halua lähteä sieltä kuin vasta silloin kun on pakko! Lukiosta valmistuestani olen 19 vuotias.



AMMATTIKORKEAKOULU!

Noniin, tässä vaiheessa pääsee sitten luomaan sitä omaa reittiään! Tarkoituksena olis hakea Haaga Heliaan journalistikoulutukseen ja valmistua sieltä medianomiksi. Jos jollekulle oli vielä epäselvää, niin aikomuksena olisi siis journalistin (toimittajan) ammatti. Sehän mahdollisuus on olemassa, etten tuonne pääse/pääse kirjoituksista läpi lukiossa, mutta siitä en murehdi vielä! Uskon kohtaloon, jos ekalla yrittämällä ei tärppää niin sitten voisi lähteä vuodeksi matkustelemaan ja yrittää vuoden päästä uudestaan, katsotaan sitä sitten, etukäteen ei kannata alkaa stressaamaan.


Sitten mun pitäisi olla valmis! Ikää olisi tuolloin 23 vuotta ja ammattinimikkeenä medianomi!

Kaikkihan me tiedämme, että suunnitelmat ei tahdo ikinä mennä niinkuin on suunnitellut, mutta that's okay, sanon minä! :) Sitä katsotaan sitten, nyt mennään näillä suunnitelmilla ja toivotaan parasta.

Mua kiinnostais hirveesti kuulla teidänkin tulevaisuuden suunnitelmia! Kertokaa muruset!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti