sunnuntai 19. kesäkuuta 2011

NYT SITÄ MENNÄÄN!!

Heiheiii!

Tää on se päivä. Oikeesti. Apua!

Matkalaukku pakattu, painaa onneksi vain sen 15 kg, joten mulla on vielä 5 kg tuliaisvaraa Vähän jänskättää, mutta hulluhan mä olisin, jos ei tuntuis missään. Tää yskä on olemassa edelleen, mutta meidän naapuri tuo mulle jotain über troppeja, et oon sit ihan pimpeli pom, mutta parempi se kun tää olen hevonen -yskä.



Eli kaikki kääntää silmänsä tossa kello 17 aikoihin taivasta kohti ja vilkuttaa meidän koneelle, eiks nii? Voitte tehä mulle vaikka sellasen lakanan jossa lukee HEIHEII RAKAS ROSA! tai jotain muuta yhtä mukavaa..? Heh heh, jännitys alkaa pehmittää aivoja, mahaakin kipristää ja tulee naureskeltua ihan typerille asioille.

Mä yritän tulla postailemaan niin paljon kuin mahdolllista, mutta meillä on Portugalissa antiikkisen hidas läppäri, joten nykyistä tahtia en pysty valitettavasti postailee, mutta tosiaan olen teille pari postausta ajastanut, eli pysykääpä kuulolla, en mä teitä unohda, älkää tekään mua :)

OLETTE RAKKAITA! NÄHDÄÄN PIAN, PUSS MOI! ♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti