perjantai 10. kesäkuuta 2011

Paetkaa pommisuojaan, punkit tulevat ja aurinkokin paistaa!

No terse.

Ah, ei mikään maailman ihanin päivä. Mä omistan pään, joka saa hedarin aina matalapaineen aikaan, jotenka tää päivä ei oo ollut kovinkaan jebsa. Lisäksi mä oon ollut vähän kipeenä tänään ja noi pikku örvelöt on ollut ihan järkyttävän rasittavia, mä niiiin haluisin olla ainoa lapsi just nyt, kerpele kun kyrpii.

Asukuviakaan ei ole kun tunsin itseni todella rumaksi tänään :D No mutta jo loppui angstailu, nyt jotain positiivista peliin! :) Heei, mä alotin eilen novellin! On se jännä, kun mulle tulee inspiraatio aina kesällä, keskiyön paremmalla puolella.. Nooh, katotaan mitä tosta edes tulee ja onko se liian henkilökohtainen julkaistavaksi. Katellaan, katellaan..

Mä oon nyt ihan sekasin näistä aurinkorasvoista, meidän perhe ei äidin puolelta ole kovinkaan aktiivinen aurinkorasvojen kanssa lotraaja, toisin kuin isin kanssa mä rasvaan itseni päästä varpaisiin kolmella eri purkilla puolen tunnin välein suojakertoimella 50. Joten vanhempani ovat todellakin ääripäät tässä asiassa :D Minä tai sisarukseni eivät pala sitten millään, koskaan, mistään, vaikka uikkareissa pyörittäisiin koko päivä, täysin suojatta. Siksi ajatus superrasvauksista tuntuu hassulta, mutta en mä mitään melanoomaa halua. Ärsyttää.


Tähän samaan settiin kuuluu punkkihysteria. Joojoo punkki on vaarallinen ja kaikkea, mutta kun loppujen lopuksi se prosentti on niin pieni, joka sitä borrelioosia kantaa, onko tämä vauhkoaminen sen arvoista. Lapset eivät voi enää leikkiä heinikossa eikä picnikeitä suositella minishortseissa yms yms. Hei haloo, just juu! Liitytäänkö kaikki Punkki On Peto -kerhoon ja saadaan paitaan kerhomerkitkin?! Jee, huoletonta kesää...! Tulee väistämättä mieleen sikainfluenssa haloo, ihmiset rauhottukaa!

Miten sinä suojaudut punkeilta ja auringolta?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti